Ga naar inhoud


Kan je een SFT 2000 terugzetten naar UCAS ?


Gast Dennis19711

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om een SFT2000 weer terug te zetten naar ucas ? Nu met originele Seca 2 kaart iedere x kaart er uit halen om te kunnen kijken nadat ontvanger uit is geweest. Wil van de emu af omdat ik nu via een abonnement wil kijken. Kan nu ook de status niet zien van mijn kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben van 6.46 naar 6.39 gegaan en was direct van het FREEZEN af van mijn beeld. Dat deed 6.46 dus bij mij. Echter lees ik ook verhalen dat 6.46 wel gewoon moet werken met een SECA 2 kaart en dat ook doet. Bij mij deed ie dat dus niet....ik wacht effe op 6.47 of zo en kijk dan wel weer. Nadeel is dat ik met 6.39 geen TAQ open krijg. Daar heb je dus een hogere firmware met juiste softcam voor nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
met ook de laatste versie werkt de seca 2 kaart gewoon hoor, ik snap niet waar je dit vandaan haalt?

Hij krijgt netjes de update van c+ etc.

succes

 

Het is gewoon een feit dat de laatste paar software versies minder goed werken met de canal digitaal seca2 kaart.

Ik heb ook geen problemen met 6.46, maar anderen wel. Waarom weet ik niet, maar het is wel zo. Het staat sowieso los van het binnenkrijgen van de updates. Het heeft waarschijnlijk meer te maken met mogelijk kleine verschillen in de kaarten onderling, waardoor de ene kaart beter werkt dan de andere, en dan heb ik het puur over het vastlopen van kanalen, freezes ed.

Downgraden lost dit probleem op. Een van de meest stabiele FW versies tot op heden is 6.34E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...