Gast Geplaatst: 12 februari 2005 Delen Geplaatst: 12 februari 2005 Ik gebruik dreamboxedit om mijn zenderlijs aan te pasen Als ik dan de nieuwe zenderlijst naar mijn dreambox stuurt en hem opnieuw opstart dan gebeurd er niets, zenders staan nog in de oude volgorde. Ga ik dan kijken in het bestandje wat ik heb opgeslagen zijn ze wel verplaats Kan iemand mij vertellen wat er fout gaat. Heb het al meerder keren geprobeerd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 12 februari 2005 Delen Geplaatst: 12 februari 2005 doe je wel een reload met de knop "reload settings on dreambox" ? vervolgens je kanalen op je dreambox tevoorschijn toveren en dan moeten ze er staan. merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 februari 2005 Delen Geplaatst: 12 februari 2005 Ja ik heb reload en ook reboot gedaan Als ik mijn zenderlijst nu op ga halen uit de dreambox zie ik dat ze zijn veranderd, maar op het beeld is het nog gewoon de oude lijst en staat alles gewoon het zelfde Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Duende Geplaatst: 12 februari 2005 Delen Geplaatst: 12 februari 2005 Citaat: Ja ik heb reload en ook reboot gedaan Als ik mijn zenderlijst nu op ga halen uit de dreambox zie ik dat ze zijn veranderd, maar op het beeld is het nog gewoon de oude lijst en staat alles gewoon het zelfde dat klopt,je bent er bijna , nou moet je op de blauwe knop intoetsen ( Bouquets),en dan zal je de nieuwe lijst zien , succes, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen