Ga naar inhoud


DreamTV 100% CPU ?


satXmen

Aanbevolen berichten

DreamTV V0.50 om satelliet op je pc te kijken. Het werkt maar je kunt je pc nergens anders meer voor gebruiken. De CPU staat constant op 100%

 

VLC werkt ook, stuk minder cpu gebruik, maar gelijk ook minder betrouwbaar: lang niet altijd kan het beeld worden weergegeven, daar waar dreampc het wel doet.

 

Ik werk met 2 beeldschermen: ideaal als je eentje gebruikt voor het satelliet beeld en de ander om nog nog andere taken te doen. Maar dat kun je met DreamTV wel vergeten. Mijn pc is redelijk van deze tijd dus daar kan het niet aan liggen. (P4, 512 Mb, 2.8 Ghz)

 

Jammer...

Just in case u might Wonder: Ik zoek veel, lees nog meer maar schrijf zelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat dream tv niet lekker werkt is oud nieuws, probeer anders tuxvision eens, deze is wel traag met opstarten maar als hij eenmaal draait dan gaat het wel.

 

Het kan ook zijn dat er bepaalde instellinge op je pc niet of netwerk niet goed staan. Ik heb namelijk geen volle cpu belasting met dreamtv.

DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie Tip Tuxvision!

 

Tuxvison: Mijn eerste indruk: heel wat beter!

Snel beeld, opname mogelijkheid, geen volle cpu belasting.

 

Klein (?) nadeeltje: effe zoeken naar je zenders in een lange lijst. Of is daar een snelknop voor die ik misschien nog niet gezien heb?

Just in case u might Wonder: Ik zoek veel, lees nog meer maar schrijf zelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook van alles geprobeerd: dreamtv, tuxvision,vlc. Tot voor kort wilde geen van alle het echt optimaal doen. Het moest bij mij wel draadloos over een 54Mbit verbinding icm een laptop Amd 1400+ , 256Mb. Ik bedoel maar.

Maar sinds ik hydra poseidon heb draaien, ff afkloppen, draait vlc SUPER op mn laptop. Heb het op verschillende dagen, verschillende tijden en verschillende zenders (FTA en ook gecodeerde) gecheckt en werkt nog steeds uitstekend. Maar ik weet dat het onder de zelfde omstandigheden bij een ander weer mss niet lukt. In ieder geval zijn dit mijn bevindingen,

Groetjes,

DB

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...