Ga naar inhoud

verlopen datum op C+ kaart

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik heb een TF 4000 met C+ kaart waarvan de datum is verlopen, ik zie dat de kaart is gecodeerd tot 31-10-2004.

Dit komt omdat ik een oude opname heb bekeken en (stom stom ) de kaart er niet uit heb gehaald.

Nu heb ik al een beetje rondgesnuffeld en gelezen dat je een (verse) opname moet afdraaien en dat de datum dan weer automatisch wordt teruggegzet naar de bv februari of maart 2005.

Ik heb dit nu al 2 keer gedaan met een opname van 29-01-2005 van RTL4 en deze 2 keer een uur laten lopen maar er gebeurd niets.

Weet iemand wat ik verkeerd doe ?

Alvast bedankt

Geplaatst:

Eigenlijk moet je in stapjes naar de datum van vandaag toe. Dus opname van Nov, Dec en dan Januari en hij zou het weer moeten doen....

Of even bellen met CD natuurlijk

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ik heb geen opnames meer van november en december, dus ik heb even gebeld en de code opnieuw laten activeren.

Weet iemand hoe lang dit duurt ?

Ik wacht nu al een half uur maar nog steeds geen beeld..

Geplaatst:

Je zal nu toch wel beeld hebben denk ik????

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Binnen 30 minuten maximaal moet je de update binnen hebben.

Ik had eens een update voordat ik de telefoon had neergelegd.

Maar welke cam gebruik je om je kaart te updaten met welke software ?

VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci

Geplaatst:

Als je een actuele opname afspeelt, welke al gedecodeerd is tijdens het opnemen, dus je moet beeld hebben, dan wordt je kaart inderdaad weer goed gezet...

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:
Citaat:
Als je een actuele opname afspeelt, welke al gedecodeerd is tijdens het opnemen, dus je moet beeld hebben, dan wordt je kaart inderdaad weer goed gezet...

Mits de datum niet verder dan een maand voor de opname is teruggezet.

VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen