Ga naar inhoud


5400 of 5400 Z


Hagkobe

Aanbevolen berichten


Kijk even in "archief" Sat4all, TeeBee heeft er een posting over gemaakt, kopie ervan staat op mijn site.<P>Uiterlijk (klein) en innerlijk (meer) verschil.<P>TeeBee gaf tevens aan dat hij te patchen is.<P>Er gaan overigens steeds meer geruchten over een alternatieve patchwijze, maar gerucht is gerucht.<P>c-ya !<P>Viewer<BR> <A HREF="http://humax5400.***geen-reclame***.nl" TARGET=_blank>http://humax5400.***geen-reclame***.nl</A> <P>alles voor jouw Humax.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we de bezoekers even duidelijkheid bieden:<BR>Een Humax IRCI-5400Z kun je (in ieder geval voorlopig) <B>niet</B> zelf patchen.<BR>Die geruchten die de ronde doen blijken tot nu toe alleen maar geruchten te zijn.<BR>Er is tot nu toe nog maar 1 persoon waar ik zelf heb gezien dat hij het werkend kan krijgen. Zowel via RS232 met een acs 1.2/1.6 patch als via een interface op de connector in de ontvanger. Na de laatste wijze van patchen kon er weer "oude" firmware in het ontvanger geladen worden.<BR>Er zijn al veel mensen die een 5400Z hebben gekocht bij handelaren die claimden dat men er thuis zelf een patch in kan laden. Dat is dus pertinent niet waar. Als je dat gelooft koop je een kat in de zak. Ik zou de ontvanger alleen gepatched kopen. Alleen dan weet je zeker dat het werkt.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 23-09-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Avalon:<BR><STRONG>Hallo <P>De 5400-Z word bij 1 van de sponsors op dit board al aangeboden.<P>En dat je deze alweer kunt voorzien van een All-cam patch. Niets is onmogelijk in deze wereld. <P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator Sat4all™</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Deze is inmiddels ook al bij een bedijf in Arnhem voor een normale prijs te koop ! <BR>(ik meende FL 1059.--) rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Avalon:<BR><STRONG>Hallo <P>De 5400-Z word bij 1 van de sponsors op dit board al aangeboden.<P>En dat je deze alweer kunt voorzien van een All-cam patch. Niets is onmogelijk in deze wereld. <P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator Sat4all™</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>geloof mij, als humax het zou willen, maken ze het onmogelijk. Maar waarom zouden ze? de ENIGSTE reden waarom ze die receiver zoveel verkopen is omwille van die patch, voor de rest trekt die receiver op nieks, kijk maar eens naar de epg en de brakke voeding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Paperclip als je het bedrijf bedoeld wat ik denk die had wel een ander prijskaartje eraan hangen.<P>Je moet blij zijn dat het lichtt weer aan is gegaan & dat het mogelijk is om de receiver weer aan te schaffen. <P>Je kan de humax-5400Z voorzien van een ouderversie firmware en loader dan werkt het toestel weer als de vorige versie. <P>Wat tox zegt moet ik hem geljk ingeven je kan het niet zelf dit is een gecompliceerd klusje. Dus niet geschikt voor de doe hetzelver. Dat zal je een receiver gaan kosten. <P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator Sat4all™

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Avalon & Toxic[Q]<P>Het bedrijf wat ik bedoel verkoopt de gepatchte en de ongepatchte versie voor dezelfde prijs.<BR>Het patchen doen zij dus gewoon als service naar de klanten.<BR>Heb trouwens net even op hun homepage gekeken en de prijs is wel 1059 !!(is het type wat jij vermelde tox)<BR>Tevens kan ik je melden dat het patchen door een beetje hobyist met een goede programmer best te doen is (is een stukje hardware voor nodig wat zelf is te maken !)<p>[ 23-09-2001: Message edited by: Paperclip ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Paperclip,<BR>Ik heb dat stukje hardware een maand of anderhalf geleden al werkend gezien dus ik weet wat je bedoeld. Ik vroeg me alleen af of dat bedrijf de Humax IRCI-5400Z ook gepatched verkoopt of dat hij nog oude voorraad heeft.<BR>Hoe zit het nu met jullie patch via de rs-232 poort?<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...