Ga naar inhoud


Ik mis de download pagina.


Gast

Aanbevolen berichten

<P>Ik wou wat downloaden van de SAT4ALL pagina,<BR>maar ik mis het icoontje van de download pagina.<P>Is dat bij jullie ook zo?<P>------------------<BR>Groetjes hobbybob<p>[This message has been edited by Hobbybob (edited 10 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja hobbybob de download pagina is er niet meer . Waarom zou je je afvragen. kost veel tijd en moeite om die uptodate tehouden . en niemand die zich vrijwillig melde om een page optezetten en te onderhouden. dus nu zullen vele kijker alternatieve moeten zoeken . en die zijn er genoeg. zie eens bij de links of in het topic downloads. en natuurlijk via het het door een paar users opgezet irc kanaal. en persoonlijk denk ik dat als er echt weer een primeur is dat deze hier op het board vast zal verschijnen<P><BR>gr djazzie<P> <P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo is het precies!<BR>het bijhouden van die downloadzone is gewoonweg te veel werk.<BR>Als zich vervolgens niemand vrijwillig meldt is het al helemaal ongegonnen werk frown.gif<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb er nog eens over nagedacht .<BR>Ik doe het mischien wel sat4all.<BR>Maar mail me eens met hoe en wat.<BR>nee begin niet met irc dat is een vuile <BR>virus verspreider.<BR>Groetjes smile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

pipo je hebt inderdaad een Beetje gekijk wat betrefdt irc en ongewenste file. daarom hebben wij de irc chatbox dus niet op een van de bekende irc servers neergezet zoals newnet en ga zo maar door.. hij staat dus op een nederlandse server die in prive handen is en gedraaid word door een paar hobby chatters. die daar veel plezier hebben en dit al enige jaren doen.en een goede ondersteuning geven aan nieuwe bezoekers.<P>gr djazzie<P>ps pipo jou is toch ook geleerd om geen snoepjes van vreemde aan tenemen :-)<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

IRC kanaal? Waarom weet ik daar niks van? Nouja, kep het ook niet zo goed bijgehouden laatste tijd. Es ff zoeken waar dat channel te vinden is smile.gif<P>Greetz Exposure<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is er best wel gezellig smile.gif<P>Ik kan het adres wel geven maar weet niet of dat de bedoeling is ,dus laat ik het over aan de administrator ...<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pipo,<P>Bedankt voor het aanbod en we zullen er zeker gebruikt van willen maken.<P>mail me even, dan stuur ik jou een uitleg met hoe en wat.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de mensen die willen weten waar en hoe te sat4all chat te bereiken...in een ander topic in dit forum staat alles luid en duidelijk beschreven...<P>Satwatcher<P><BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 12 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen Downloads meer en geen mensen die iets willen melden cq uploaden, ik heb de 10 e juli bin bestand gepost naar sat4all met de juli en augustus keys!!!!!<BR>Krijg geen reactie en lees nu dat wij er niet aan mee willen doen!!!!!<BR>Dacht het wel hoor......<BR>Cybergekko

Link naar reactie
Delen op andere sites

die software sturen is natuurlijk easy, maar denk er wel aan dat ik 100-150 e-mailtjes per dag krijg met daarvan zeker 30 programma's en files.<P>Ik heb gewoon geen tijd daar op te antwoorden.<P>Aan de download zone wordt nu gewerkt door diverse users en we zijn binnen de kortste keren weer terug met geweldige downloads. <P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is duidelijk er wordt weer gewerkt aan een vernieuwde start van de download pagina....<P>Het lijkt me dus weereens sluitingstijd hier.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...