Gast Geplaatst: 17 februari 2005 Geplaatst: 17 februari 2005 welke cam can ik het beste gebruiken voor C+. Kan ik met een aston 1.07 ook opnemen en kijken of heb je daarvoor een twin module nodig? [color:"red"] Onderwerp aangepast! [/color]
TangoBravo Geplaatst: 17 februari 2005 Geplaatst: 17 februari 2005 Citaat: welke cam can ik het beste gebruiken voor C+. Kan ik met een aston 1.07 ook opnemen en kijken of heb je daarvoor een twin module nodig? Lees svp even de faq, en zoeken op cam in 'Topfield' levert een schat aan informatie over jouw vraag. Ik gebruik de Aston 1.05 en ben zeer tevreden, ik kan opnemen en kijken tegelijk, alleen de opname moet daarna wel een keer gekopieerd worden om gedecodeerd te worden. Maar nogmaals, staat hier allemaal veel uitgebreider beschreven!!!! T B
RobbieT Geplaatst: 17 februari 2005 Geplaatst: 17 februari 2005 De Aston 1.07 is de twin-module. Die zou het goed moeten doen in de Topfield, alleen heb je geen twin module nodig omdat de Topfield toch maar 1 kanaal tegelijk kan decoderen. Het tweede opgenomen kanaal wordt dus altijd gecodeerd op de harde schijf opgenomen. Je kunt dus net zou goed een Aston 1.05 gebruiken, die werkt perfect in de Topfield en is een stuk goedkoper. Als je bij Tweedehands kijkt zul je zien dat die tweedehands ook nog vaak wordt aangeboden. Een ander goedkoop alternatief is een Matrix Reloaded met UCAS3.0 software erop. Dan is er tot slot nog de officiele canaldigitaal module. Voor zover ik weet is dat gewoon een Aston met landcode en voegt dat dus niet veel toe. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar de Aston 1.05, 2ehands goedkoop aan te komen en werkt perfect. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
PeHa Geplaatst: 17 februari 2005 Geplaatst: 17 februari 2005 Een Aston 1.07 moet wel opgewaardeerd worden tot firmware 2.02, anders werkt hij niet goed in een Topfield. Een twin module, zoals de aston 1.07, heeft in een Topfield geen meerwaarde. Een Aston 1.05 is goedkoper (als hij nog te koop is)en werkt goed, zie voorgaande verhaal van Rob Thonus Als je toch een softcam zou willen aanschaffen dan zou ik toch geen Matrix Reloaded aanschaffen, maar een xcam. VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen