Ga naar inhoud


Voeding nameten


FredjeV

Aanbevolen berichten

Zou iemand voor mij zijn kast (IRCI5400) open willens schroeven en onderstaande gegevens op de voedingsprint willen vergelijken?<BR>Op de kabelboom moeten de volgende waarden te meten zijn:<BR>GND<BR>+15 => +18.5<BR>GND<BR>+3.4 => +3.4<BR>GND<BR>+5 => +5.3<BR>GND<BR>+8 => +7.5<BR>GND<BR>+17 => +20<BR>+23 => +27.1<BR>+30 => +30.4<P>Ik heb een weerstand vervangen en een zenerdiode, ik kon alleen niet meer lezen welke erin moesten dus dit was een gok. <BR>Zou iemand de waarden kunnen controleren?<BR>Het gaat hier om: Z03 (rechtsonder)<BR>en de weerstand tussen C20 en C19 (R-onleesbaar ivm zwarte vlek)<P>Dank Fred

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites


Fred, ik heb het even nagemeten:<BR>+15=>15.99V<BR>+3.4=>3.28V<BR>+5=>5.02V<BR>+8=>8.6V<BR>+17=>19.3V<BR>+23=>23.1V<BR>+30=>29.4V<BR>Sommige spanningen zijn bij jou wel héél afwijkend (of bij mij... smile.gif" border="0 )<BR>Weerstand is 100 ohm (bruin-zwart-bruin)<BR>Zener 30V (gemeten op de kathode)<BR>Groeten,<P>Albert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Albert! smile.gif" border="0 <P>@ToxicQ Jij hebt misschien wel connecties bij Humax, wat kan ik er aan doen om de spanningen naar een acceptabel nivo te krijgen?<BR>Of iemand anders soms wat tips?<P>Ik denk namelijk dat hieruit mijn problemen onstaan!<P>Groetjes Fred

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...