Ga naar inhoud


=> We zoeken een PHP en HTML wiz..


Ron

Aanbevolen berichten

Voor de lay-out van onze nieuwe site en nieuw board zoeken we iemand die over goede kennis van MySQL, PHP en HTML beschikt.

We willen met een klein clubje de site helemaal om het board heen opbouwen zodat alles via de gebruikersnaam en wachtvoord van het board ingesteld en ge(de)activeert kan worden.

We denken daarbij aan een activiteitenkalender, FAQ, linkpagina, upload-download pagina enz.

Ik kan redelijk veel zelf maar voor de echt specifieke zaken zoals database intergratie en volledige HTML 4.0 comptabiliteit e.d. heb ik wat hulp nodig.

Wie zin heeft om mee te helpen en over voldoende kennis beschikt kan zich via e-mail melden.

Algemene vragen via deze thread.

 

Groetuh,

 

Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites


De reacties op dit bericht vallen me een beetje tegen eerlijk gezegd.

Ik weet (aan de hand van de e-mail adressen) dat er op dit board een aantal extreem goed webdesigners aanwezig zijn en die zouden wellicht als tegenprestatie voor het gebruik van dit board (en alles wat ze er van opgestoken hebben) een klein beetje kunnen helpen met het re-design van de site.

Wat we hebben is een tamelijk goede PHP coder die de scipts aan het aanpassen is.

We hebben ook al iemand die met de stylesheets aan de gang gaat.

Wat we zoeken is iemand om onze header en footer opnieuw te maken (ongeveer dezelfde stijl alleen met een drop-down menu of zoiets). Eis: comptabiliteit met alle browsers.

 

Wie-o-wie?

 

Groetuh,

 

Toxic[Q]

 

<small>[ 12-05-2002, 10:30: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</small>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@The parasol,

Hoe is jouw PHP kennis?

 

@allen, We hebben zoals ik eerder aangaf 2 mensen die zo goed en kwaad als dat gaat bezig zijn met de layout en script maar aangezien die door werk en hun uiteraard veel belangrijkere privéleven ook niet al te veel tijd hebben, kunnen we nog steeds mensen gebruiken die over of:

- Over zeer goede HTML + DHTML kennis beschikken.

- Zeer goed thuis zijn in PHP en MySql.

Te meer omdat we denken dat Infopop volgende week al met een final versie 6.0 van UBB threads denkt te komen, wordt het nu wat krapjes.

We moeten nog een paar scripts veranderen en er is nog wat design werk te doen.

 

Vrijwilligers kunnen zich via het bekende e-mail adres aanmelden (zie contact).

 

Groetuh,

 

Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er moeten nog een aantal pagina's die al af zijn worden voorzien van een functie die bekijkt wie er ingelogd is en of die persoon admin rechten heeft. Zo ja: weergeven. Nee: Verboden toegang.

Dat klinkt simpel, maar is lastiger als je denkt.

 

Groetuh,

 

Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...