Ga naar inhoud


5100 probleem


dighunter

Aanbevolen berichten

Heb een heel eigenaardig probleem met mijn 5100. Alles werkt 100 % (op enkel hangers na tijdens het zappen) behalve BVN. Als ik op deze zender kom heb ik meerdere rara fenomenen die niet telkens dezelfde zijn.<BR>1.Soms blijft het beeld perfekt en kan ik niet meer van kanaal veranderen, niet met de afstandsbediening en niet rechtstreeks op de ontvanger. Enige oplossing: spanning af en op en mij haasten dat ik op een ander kanaal zit.<BR>2. Op andere momenten krijg ik witte spikes in het beeld op vaste plaatsen met zelfde probleem als in punt 1.<BR>3. Het meest extreme: de voeding valt gewoon uit. Schakelaartje af/op en terug ok.<P>Het rare is dat dit enkel op BVN is. Hier wordt wel enkel maar naar gekeken voor de nieuwsuitzendingen maar maakt niet uit 't blijft verevelend.<P>Tnks voor mogelijke hints<P>PS: laatste Humax SW zit erin. Ken de versie niet van buiten.

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Dighunter<p>Ik heb ook een 5100, maar ken het probleem niet.

De firmware versie die ik er in heb zitten is niet de nieuwste: 1.00.04 released nov 2000.

De nieuwste is 1.00.11 uitgegeven in juli dit jaar.

Humax zelf schijnt jou probleem echter wel te kennen.

Bij de nieuwste software geven ze o.a. aan:Fixed the freezing problem when channel was changed.

Kijk eens welke versie jij hebt, mogelijk heb je baat bij een upgrade.

Een andere optie: Verplaats BVN, kan zijn dat het ook helpt.<p>[ 29-10-2001: Message edited by: Stardust ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...