Gast Geplaatst: 5 april 2005 Geplaatst: 5 april 2005 Hi, een beetje laat maar pipeline is vooral bezig met DreamBox et hopelijk binnekort met Relook 300s of nog beter 400s. Ik kom zelf bijna niet meer op het Xsat forum bij gebrek aan tijd. De jtag is een universele interface die bedoeld is om bepaalde processoren rechstreeks te benaderen wanneer andere middelen het hebben laten afweten. Je kan daar alles mee doen maar je moet de juiste files hebben. Ik heb een beetje ervaring in jtag op de Worldsat CI Box maar in werkelijkheid is het hier louter een kabel die ik op de // poort aansluit, die kan voor de 410 niet dienen. De dichtsbijzijnde jtagman die ik kan is in Lille en spreekt zeker geen Nederlands, maar als hij het niet kan, kan niemand het. Kan je mij in een mail even een overzicht van het probleem geven met zoveel mogelijk details zoals firmware die er nu in staat, serienummer enz. Ik zal het dan met Sirius en Kimomo bespreken die dagdagelijks het Xsat.rtfm.be modereren.
Its_Johan Geplaatst: 5 april 2005 Geplaatst: 5 april 2005 Ik had het probleem ook al ter discussie op dat forum neergelegd, maar kreeg er geen (bruikbaar) antwoord op. ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat. Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)
Gast Geplaatst: 5 april 2005 Geplaatst: 5 april 2005 Volgens de gegevens die ik heb Citaat: Aangemaakt LLXSXTVMA_01_10_Delta Software 1.8.103 product Jul 23 2002 12:54:40 Middelen 1.24.1 Boot 1.6.0 Eerste gebruik 16/01/2005 Viaccess Mediaguard Zou deze perfekt te benaderen moeten zijn via com poort. Tenzij het een SC2005 processor is, even nakijken dus. Ander slecht nieuws, de laatste Xsat410 zijn ook niet meer via jtag te benaderen daar de aansluitpunten niet meer aanwezig zijn. Zie het even na door de faq over jtag op xsat.rtfm.be te belijken, er staat ook een photo bij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen