Ga naar inhoud


Dolby digitaal


j.ehlen

Aanbevolen berichten

Hallo, <BR>Ik heb laatst de Dolby set van Pioneer gekocht.(DV 77 st)<BR>Nu mijn vraag: In mijn Humax 5400 zit nog steeds de patch 1.08. Maandelijkse key update is geen probleem,dus waarom zou ik over gaan op een andere patch. Echter ik krijg geen dolby geluid uit de Humax bij PW Movie en Cinedom.<BR>Welke patch moet ik er in zetten om de films die uitgezonden worden in DD ook in DD te kunnen ontvangen?

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi,<p>nou ja, voor iemand die deze taal dus wel machtig is is het wel de moeite.<p>De patch 3.2 ondersteund DD. Versie 2.4 niet.<p>Je moet wel een active bass aan je installatie hangen hebben.<p>Cinedom de Luxe en Pro-7 zenden (niet altijd) uit in DD.<p>Je weet echt niet wat je hoord, FANTASTISCH gewoon, een echte home cinema.<p>Er bestaan ook sites waar alle films staan die in DD uitzenden, kijk maar effe door het board.<p>Ik vind dat er nogal een groot verschil bestaat tusen het (oude) dolby surround en het nieuwe Dolby Digitaal.<p>Veel luisterplezier!!!<p>Greetz<p>Jonas

(en groetjes aan de Sittardenaar)

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi piet

ik wil je eerste bedanken voor de werk dat je voor ons doet.

ik heb geen geluid op desbetrefende zender.

wat zou de conclusie zijn?

en hoe moet het verder ?<p>mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer of je wel een kabeltje gebruikt wat speciaal voor dolby digital gebruikt dient te worden (optisch of coaxiaal).

Staat in je humax onder het av menu de dolby digital wel aan ?

Als laatste : heb je wel de juiste patch in je 5400 staan, versie 2.4 werkt niet alleen de 3.2

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...