Gast Geplaatst: 5 maart 2005 Geplaatst: 5 maart 2005 hoi ik heb gisteren eens een nieuwe image eringezet in mijn dbox2 nokia namelijk de condor xx en deed dat met het ftp programma total commander en alles liep goed tot hij terug opstarte blijft hij hangen bij het logo neutrino. ik heb al van alles geprobeert met bootmanager lukt het ook niet die blijft staan op loading . wie kan mij helpen
Tech Geplaatst: 5 maart 2005 Geplaatst: 5 maart 2005 Met de bootmanager moet het echt wel lukken, maar zo te zien start de box niet vanaf de BootManager maar gewoon uit de flash, dus heb je de zooi niet goed ingesteld. Gebruik je wel een crosscable of zit de box wel op een 10mb half duplex netwerkkaart aangesloten? Gebruik je de juiste seriële kabel? Op het moment dat de box start moet je allerlei data in je scherm voorbij zien komen, dat komt vanaf de compoort en is dus een teken dat je kabel in orde is. Dan de netwerksluiting, je mag géén firewall aan hebben staan daar anders de box niet kan booten vanaf je pc. Verder moet je in de BootManager de Rarpserver aangevinkt hebben zodat de pc een ipadres uit kan delen aan de dbox. De rest van de configuratie van de manager gaat nagenoeg automatisch dus daar kan weinig fout lopen. Pli Core Member
Gast Geplaatst: 6 maart 2005 Geplaatst: 6 maart 2005 probeer ook eens de seriele kabel uit de tuner te halen. heb het hier ook gehad maar als ik er de seriele kabel uit trok starte hij wel door success
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen