Ga naar inhoud


Webdeveloper biedt zijn diensten aan...


Gast

Aanbevolen berichten

<B>Hai,</B><P>ben ik de enige die vind dat de downloadpagina terug moet komen of hoe zit dat? confused.gif<P>Bij deze: ik ben een proffesioneel webdeveloper en wil helpen met het uitbreiden van deze site. Wil degene die hiervoor verantwoordelijk is contact met me opnemen? En iedereen die leuke input heeft kan me dit hier ook laten weten.<P>Thank god is SATurday!<P>Groeten,<P>Guuske...<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja ...... smile.gif maar ik vind het een uitstekend initiatief dus misschien reageert er wel iemand, maar om eerlijk te zijn heb ik de download sectie niet gemist maar dan kan natuurlijk veranderen smile.gif<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Guuske,<BR>Hoe lang ben je al professional ????? als je het woord professioneel nog niet eens kunt schrijven en wat kunnen we proFFesioneel van je als Web-developer verwachten?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aviddv,<P>Dank je voor het wijzen op m'n onjuiste spelling. Ik schaam me diep. Mag ik jou dan misschien attenderen op je leesproblemen en/of je moeite met tek***erklaren? Er staat toch duidelijk “iedereen die leuke input heeft” en niet “muggenziftende clowns die de hele dag niks anders te doen hebben dan mensen die proberen te helpen te becommentariëren”.<P>En voel heb al helemaal geen noodzaak om jou te informeren over mijn bedrijf. Ik bied hier gratis mijn diensten aan en dit is je reactie? Aardige kerel ben jij...<P>Groeten,<P><BR>Guuske...<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Guus, jij bied je diensten aan, en dat is zeer te waarderen lijkt mij.<BR>Of er behoefte is aan een ander webdesign?, denk het niet.<BR>Maar of jij diegene bent die dagelijks de geupdated software op het net zet???, waar velen naar op zoek zijn, tja dan heb je wat te doen....al zijn er dan nog genoeg internetsites waar iets te vinden is.<P>Dit vraagt om een reactie van de moderators van dit board.<BR>CU Harry.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Harry,<P>bedankt voor je positieve reactie. Ik bood mijn diensten aan omdat ik dit over de downloadpagina in een reactie van Djazzie zag staan:<BR>"Kost veel tijd en moeite om die uptodate te houden. En niemand die zich vrijwillig melde om een page op te zetten en te onderhouden. Dus nu zullen vele kijker alternatieve moeten zoeken."<BR>Dus toen dacht ik, als sat4all-friend: "Och, het is mijn werk, ik doe dat wel". Het lag ook absoluut niet in mijn bedoeling om het design te veranderen, maar gewoon als ondersteunende professional zeg maar.<P>Maar ik wacht ook eigenlijk op een reactie van de moderators. wink.gif<P>Groeten,<P>Guuske...<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trek het je niet aan, je reageert te fel.<BR>Maak even een link bekend hoe je wilt werken<BR>en/of hoe je dit wilt gaan invullen.<BR>Zeker weten dat dit de moderatoren toejuichen<BR>en snel zullen reageren.<BR>Ik kijk erna uit.<BR>Succes Aviddv<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel Guuske,<P>ik denk dat de hoofdzaak zal zijn het regelmatig laten verschijnen van up-to-date files.<P>Voor de rest kan ik zeggen dat het altijd positief is dat iemand zijn diensten ter beschikking stelt.<P>Aanbevelen kan ik niet maar ik denk wel dat er een reactie zal komen.<P><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

guus, om te voorkomen dat er nog meer 'leuke' reakties komen op jouw positieve posting, kun je me beter even een mailtje sturen.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...