Ga naar inhoud

[DBOX-II] Nederlandse zenders zoeken met Neutrino of Enigma

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo!

Ik heb onlangs een dbox2 op de kop kunnen tikken, dus ik weet pas net 2 dagen wat een dbox2 is. Ik heb er een nieuw image over heen gezet, maar hoe moet ik nu zenders zoeken.

Ik heb er geen kaart inzitten

Het is een Nokia 2x Intel Flash

Werkt gewoon via de CAI kabel

WIl graag TV Home (weer) ontvangen

Ik heb het met neutrino en enigma geprobeerd, maar ik zie alleen duitse kabelmaatschappijen en om Nederlandse zender te vinden moet ik Scammy Superscan hebben, tenminste daar vond hij ze eerst wel mee.

Heb al op dit forum rondgekeken welke onderwerpen erover waren, maar ik kon niks vinden waar ik echt wat aan had. Ik zag wel veel over cables.xlm, sattelites.xlm en bouquets.xlm, maar wat ik daarmee moet doen dat weet ik niet.

Alvast Bedankt,

Tekkell

Geplaatst:

Unetwork,

Ik zou graag de zenders vinden onder Neutrino.

Ik heb al bij dat onderwerp gekeken, CHCO zei daar "Ik heb de cables.xml aangepast aan mijn Casema provider".

Ik ben erachter gekomen dat cables.xml in de map /var/tuxbox/config staat, maar hoe kun je dit xml bestand aanpassen aan je provider? Oftewel hoe stel je je cables.xml goed in. En wat is dan de volgende stap.

Tekkell

Geplaatst:

uuuhhhhuuummm.... Cammy superscan ,niet Scammy superscan.

Geplaatst:

Oké sorry, maar hoe pas ik neutrino aan zodat ik wel met Cammy superscan kan zoeken?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen