loewe fan Geplaatst: 8 maart 2005 Geplaatst: 8 maart 2005 welke extensies kan de db eigenlijk aan, is dit alleen VOB,MPg. er zijn er natuurlijk veel meer, vooral als je films naar beneden haalt. kun je eventueel ook de andere extensies omzetten met een programma, zoja welke? gaarne uw reacties. loewe fan
tfh Geplaatst: 8 maart 2005 Geplaatst: 8 maart 2005 Met VOB, en MPG(1/2) ben je er ver. De Dreambox kan bijvoorbeeld geen divx/xvid afspelen. Hooguit dat je dit kan streamen vanaf je PC. Een andere optie is om de gedownloade films met bijvoorbeeld tmpegenc om te zetten naar een formaat die de Dreambox zelf wel kan afspelen. Over het streamen is al voldoende hier op het forum geschreven (zoekfunctie) en over tmpegenc: Zoek er maar eens op met google. Greetz, TFH
loewe fan Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Geplaatst: 8 maart 2005 ik bedoelde eigenlijk films van het internet af halen met verschillende extensies, en die om te zetten naar VOB,MPG. de vraag naar dvd films van het internet in mpg bestand is niet zo ruim qua titels in het nederlands. nou is mijn vraag: hoe kan ik verschillense extensies omzetten in VOB/MPG? met vriendelijke groet loewe fan
©TheMenk© Geplaatst: 8 maart 2005 Geplaatst: 8 maart 2005 Hi, Heeft op zich niet zo veel met dreambox zelf te maken. Je kunt genoeg op het internet vinden hoe en wat en met welke programma's je verschillende video-formaten kunt omzetten. Zoek maar eens op convert en dan de extensie die je wilt en naar welke extensie. bv. convert divx mpeg Suc6 TheMenk
tfh Geplaatst: 8 maart 2005 Geplaatst: 8 maart 2005 Citaat: ik bedoelde eigenlijk films van het internet af halen met verschillende extensies, en die om te zetten naar VOB,MPG. de vraag naar dvd films van het internet in mpg bestand is niet zo ruim qua titels in het nederlands. nou is mijn vraag: hoe kan ik verschillense extensies omzetten in VOB/MPG? met vriendelijke groet loewe fan Zoals ik al zei: tmpegenc kan alle (film-) formaten omzetten zodat deze door de Dreambox afgespeeld kunnen worden.
loewe fan Geplaatst: 9 maart 2005 Auteur Geplaatst: 9 maart 2005 goede morgen, bedankt voor de reactie, ik ga wel even spitten. loewe fan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen