Ga naar inhoud

extensies van de db 7000

loewe fan

Aanbevolen berichten

Met VOB, en MPG(1/2) ben je er ver. De Dreambox kan bijvoorbeeld geen divx/xvid afspelen. Hooguit dat je dit kan streamen vanaf je PC.

Een andere optie is om de gedownloade films met bijvoorbeeld tmpegenc om te zetten naar een formaat die de Dreambox zelf wel kan afspelen.

Over het streamen is al voldoende hier op het forum geschreven (zoekfunctie) en over tmpegenc: Zoek er maar eens op met google.

Greetz,

TFH

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik bedoelde eigenlijk films van het internet af halen met verschillende extensies, en die om te zetten naar VOB,MPG.

de vraag naar dvd films van het internet in mpg bestand is niet zo ruim qua titels in het nederlands.

nou is mijn vraag: hoe kan ik verschillense extensies omzetten in VOB/MPG?

met vriendelijke groet

loewe fan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Heeft op zich niet zo veel met dreambox zelf te maken. Je kunt genoeg op het internet vinden hoe en wat en met welke programma's je verschillende video-formaten kunt omzetten.

Zoek maar eens op convert en dan de extensie die je wilt en naar welke extensie.

bv. convert divx mpeg

Suc6

TheMenk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik bedoelde eigenlijk films van het internet af halen met verschillende extensies, en die om te zetten naar VOB,MPG.
de vraag naar dvd films van het internet in mpg bestand is niet zo ruim qua titels in het nederlands.
nou is mijn vraag: hoe kan ik verschillense extensies omzetten in VOB/MPG?

met vriendelijke groet

loewe fan

Zoals ik al zei: tmpegenc kan alle (film-) formaten omzetten zodat deze door de Dreambox afgespeeld kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen