Gast Geplaatst: 9 maart 2005 Geplaatst: 9 maart 2005 hoe lus ik mijn scat kabels door ??? ik heb : 2x scat in de tv 2x scat in de video 2x scat in de dreambox 1x scat in de dvd Ik heb nu aangesloten de de dvd op de tv en de dreambox op de tv blijft dus de video over en geen ingang meer op de tv. hoe lus ik nu de video door zonder elke keer scat kabels te wisselen ?? en graag ook zonder kwaliteits verlies bij eventueel doorlussen
Eland Geplaatst: 9 maart 2005 Geplaatst: 9 maart 2005 video in tweede scart aansluiting van dreambox. zelf heb ik: dreambox in TV philips satontvanger in dreambox video in philips video camera in video recorder
Gast Geplaatst: 11 maart 2005 Geplaatst: 11 maart 2005 Dit probleem had ik vorige week ook. Aangezien mijn Yamada DVD speler en de Dreambox allebei RGB ondersteunen en mijn TV slechts eenmaal Scart met RGB heeft moest ik een oplossing verzinnen. De verkoper van een hele grote audio- / videozaak liet me de nieuwe versterker van Pioneer zien die Scart ingangen heeft, maar dat werd me iets te gek. Ik heb uiteindelijk een Scartblok ( 14 euro, 2x in -> 1 uit) gebruikt, die alles (dus ook RGB) doorgeeft. TV Scart1 -> Scartblok -> Dreambox en Yamada DVD Speler Scart2 -> Videorecorder Front AV in -> Receiver -> PC
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen