Gast Geplaatst: 9 maart 2005 Geplaatst: 9 maart 2005 ik ben van plan een dvd recorder te kopen zodat ik tv program kan opnemen van mijn humax. eigenlijk, deze hoeft niet een dvd recorder te zijn, een "harddisk recorder" (pc met tv-kaart is geen optie) is ook fijn want ik wil alleen opnemen, kijken en wissen. Heeft iemand advies/ervaring over modellen die goed kunnen samenwerken met Humax?
humaxkijker Geplaatst: 9 maart 2005 Geplaatst: 9 maart 2005 ik had een jvc dr mh20, de uitwisseling tussen humax en recorder was goed, er wordt een zender bijgeleverd die voor de infraroodontvanger van de humax geplaatst wordt, zodat er automatisch geschakeld kan worden tussen de recorder en de humax. maar de recorder gaf bij mij problemen (loader en groene strepen) is binnen een halfjaar twee maal weggeweest, de winkelier bood aan om de recorder om te ruilen. nu heb ik een pioneer dvr720. hier zit de optie automatisch opnemen op. het opnemen wordt automatisch gedaan wanneer de humax aanspringt en gestopt wanneer de humax weer uitgaat. je moet dus de timersettings op de humax gebruiken. bij mij werkt dit goed succes met je keuze
Gast Geplaatst: 9 maart 2005 Geplaatst: 9 maart 2005 Ik heb een Sony GX3 en het gaat perfect met opname. Ook simpel te bedienen overigens! Gr. Ronald.
jepe Geplaatst: 10 maart 2005 Geplaatst: 10 maart 2005 @ compucat Jammer dat je geen pm (private message) ontvangt want ik heb een interessante optie voor jouw. Nl een perfecte hd recorder (met dvd speler) Is eigenlijk precies wat je zoekt en voor een prijs waar je zoiets nergens vind. Dus pm mij je e-mail adres en je hoort van mij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen