Ga naar inhoud


film loopt vast met jvc dvd speler niet op pc.


Aanbevolen berichten

Ben in het bezit van een JVC homecinema set S9 waarop ik een dvd wil afspelen, maar deze loopt na ca 8 minten vast. Ook is het niet mogelijk dat ik ze vooruitspoel of volgende chapter. Al deze mogelijkheden zijn mogelijk als ik het op de pc afspeel of op een goedkope dvd speler van 35 euro. Er zitten onder Video_TS 6 VOB files, 2 BUP en 2 IFO. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

 

Een ander probleem met een andere film is dat de ondertiteling niet met mijn JVC verschijnt. Ook hier op pc en ander merk dvd speler wel ondertiteling. Hoe kan dat en wat kan ik doen om toch ondertiteling te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welkom in de wondere wereld van de DVD standaarden.

 

Heb die tweede optie in ieder geval meegemaakt (met Spiderman, kreeg ik geen ondertiteling op mijn CyberHome), die eerste niet.

 

Kopieer de DVD dan werkt hij wel goed, is het raar-maar-ware antwoord op dit soort problemen.

 

Sommige DVDs en spelers mogen elkaar niet zo. Volgens mij zijn "plakmerk" el-cheapo DVD spelers in het algemeen geliefder dan "echt merk" spelers. Ik zou je bijna aan te raden om je JVC terug te brengen en van het geld ook zo'n 35 euro speler te kopen (en nog wat DVDs ofzo).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...