Gast Geplaatst: 10 maart 2005 Geplaatst: 10 maart 2005 Kan ik een Nokia 2xintel rudbo2/enigma image zonder problemen flashen op bv. een Sagem box met 1 flash chip? Zo nee, hoe kan ik deze image geschikt maken voor een box met 1xintel of 1x amd?
Unetwork Geplaatst: 10 maart 2005 Geplaatst: 10 maart 2005 Er is zat software te vinden die van 1X een 2X en andersom kunnen maken.. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 11 maart 2005 Geplaatst: 11 maart 2005 Fijn dat je aangeeft dat het er is. Maar nog beter zou het zijn als je dan ook aangeeft WELKE software... namen en zo... Zo kunnen we met je antwoord nog niks.. ;-)
Gast Geplaatst: 11 maart 2005 Geplaatst: 11 maart 2005 Citaat: Fijn dat je aangeeft dat het er is. Maar nog beter zou het zijn als je dan ook aangeeft WELKE software... namen en zo... Zo kunnen we met je antwoord nog niks.. ;-) je hebt daar meerdere programma's voor 1 daarvan is Imagecloner-uboot-1.11-mix-jffs2
Unetwork Geplaatst: 11 maart 2005 Geplaatst: 11 maart 2005 Kijk ik weet niet alle namen uit mijn hoofd, dus als ik moet gaan googelen kan jij dat toch ook? Wij hebben ook nog een functie bovenaan :Links. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 11 maart 2005 Geplaatst: 11 maart 2005 Citaat: Citaat: Fijn dat je aangeeft dat het er is. Maar nog beter zou het zijn als je dan ook aangeeft WELKE software... namen en zo... Zo kunnen we met je antwoord nog niks.. ;-) je hebt daar meerdere programma's voor 1 daarvan is Imagecloner-uboot-1.11-mix-jffs2 Image Works JFFS2 heb ik eens bekeken. Simpel een image mee om te zetten van 2x naar 1x. Enkele andere leuke opties ook. Kijk zelf eens!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen