Gast Geplaatst: 13 maart 2005 Geplaatst: 13 maart 2005 hoy satvrienden werkt de seca kaart van canaal + ook op de nieuwe firmware ? en is die ned talig ? en kan ik ook de taqullias ontvangen ? het is voor me buurman had dit toch graag geweten voor ik hem patch dit is me eerste keer met deze ontvanger daarom graag wat meer info gr- jakop
Gast Geplaatst: 13 maart 2005 Geplaatst: 13 maart 2005 bedankt voor je snelle reactie, ga er morgen mee bezig gr- jakop
Gast Geplaatst: 14 maart 2005 Geplaatst: 14 maart 2005 hallo heb de firmware er ingezet de 14 XX ,eerst de firmware ,en daarna de eprom ik heb er wel een kanaallijst in zitten . maar in ( virtuele smartcard ) staat helemaal niets wel seca enzevoorts maar geen enkele id of key is dit normaal ,of moet ik hem weer opnieuw patchen of ben ik wat vergeten ? wie kan en wil me verder helpen gr- jakop
Morrissey Geplaatst: 14 maart 2005 Geplaatst: 14 maart 2005 Heb je de kanalenlijst wel met nieuwe keys geladen ?
Gast Geplaatst: 14 maart 2005 Geplaatst: 14 maart 2005 hai je bedoeld door downloader ? dat heb ik wel gedaan maar ik weet niet of ik hem goed heb opgeslagen .moet dat onder ( bin ) of recru en staat daar dan normaal helemaal niks in heb zelf een philips dan hoef ik allen de keys wat aan te passen en klaar maar hier staat niks in , en dit is ook de eerste keer met deze ontvanger kun jij me meschien verder helpen gr- jakop
Morrissey Geplaatst: 14 maart 2005 Geplaatst: 14 maart 2005 Ik had dus het zelfde probleem (geen enkele id of key in virtuele smartcard) De reden hiervoor was dat de kanalenlijk die ik had geladen leeg was dus zonder keys (denk ik). Ik heb toen de instructies van Euromuis gevolgt mbt Kanalenlijst laden via MES en op deze manier het probleem opgelost. De instructies van Europemuis zijn bijgesloten. 834641-Kanalenlijst_laden_via_MES.txt
Gast Geplaatst: 14 maart 2005 Geplaatst: 14 maart 2005 hallo nu had ik de kanaallijst van bollie door de downloader gehaald en heb nu wel in het menu keys staan maar geen beeld ,als ik de pids wil veranderen staat er niks in . dus ik kan geen beeld krijgen zo weet iemand nog raad voor me anders die andere optie maar proberen ik weet het niet meer ben al een halve dag er mee bezig gr- jakop
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen