Ga naar inhoud


irdeto


Gast Stallion45

Aanbevolen berichten

hi, kan iemand mij vertellen<BR>of zijn er meerde die dit probleem hebben<BR>ik heb tot gisteren<BR>vrij laat tot 01:00 naar irdeto kunnen<BR>kijken..met een df1 kaart<BR>en u krijg ik een fout melding<BR>van deze kaart is niet gemachtigd<BR>om deze zenders te bekijken.<BR>"cam 16"fout melding in de irci5400<BR>kan iemand hier wat duidelijkheid<BR>geven...<BR>of is er al een nwe irdeto *.crd file die werkt ergens te vinden.<BR>graag via e-mail<BR>alvast bedankt voor je tijd om dit te lezen<P>madarbak@wxs.nl<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat is uitgevallen van jouw kaart?<BR>Alleen Premiere World of ook een ander pakket? Ik kan vanaf deze plek niet zien of de boel uitgevallen is , maar ik dacht dat tot op heden key 0E aktief is, en die staat in het crd topic.<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog bedankt voor jullie snelle reaktie<P><BR>wel allesdoet het opeens niet..<BR>ik krijg gewoon weg de fout melding<BR>dat ik de zenders niet mag bekijken met dit kaartje<BR>in irci 5400 "cam 16 etc.."fout melding<BR>iemand die mij een werkende *crd wil toe sturen...(bestand)<BR>e-mail to madarbak@wxs.nl<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...