Jump to content

irdeto

Guest Stallion45

Recommended Posts

hi, kan iemand mij vertellen<BR>of zijn er meerde die dit probleem hebben<BR>ik heb tot gisteren<BR>vrij laat tot 01:00 naar irdeto kunnen<BR>kijken..met een df1 kaart<BR>en u krijg ik een fout melding<BR>van deze kaart is niet gemachtigd<BR>om deze zenders te bekijken.<BR>"cam 16"fout melding in de irci5400<BR>kan iemand hier wat duidelijkheid<BR>geven...<BR>of is er al een nwe irdeto *.crd file die werkt ergens te vinden.<BR>graag via e-mail<BR>alvast bedankt voor je tijd om dit te lezen<P>madarbak@wxs.nl<P>------------------<BR>

Wat is uitgevallen van jouw kaart?<BR>Alleen Premiere World of ook een ander pakket? Ik kan vanaf deze plek niet zien of de boel uitgevallen is , maar ik dacht dat tot op heden key 0E aktief is, en die staat in het crd topic.<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Nog bedankt voor jullie snelle reaktie<P><BR>wel allesdoet het opeens niet..<BR>ik krijg gewoon weg de fout melding<BR>dat ik de zenders niet mag bekijken met dit kaartje<BR>in irci 5400 "cam 16 etc.."fout melding<BR>iemand die mij een werkende *crd wil toe sturen...(bestand)<BR>e-mail to madarbak@wxs.nl<BR><P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.