Ga naar inhoud


wie heeft er een Hyundai 1000ir met een Dragon CAM


pch

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben benieuwd wie er een Hyundai HSS 1000IR heeft i.c.m. een Dragon CAM.

De vraag daarna is natuurlijk of dit goed werkt....

Waarschijnlijk i.c.m. de originele firmware (1.07 of 1.08?), heeft hij dan ook last van freezes en wordt hij niet te warm?

Ik wil dit graag weten i.v.m. evt. aankoop van een Dragon CAM.

Kan er ook een seca2 kaart in de Dragon CAM?

 

Gr. Pch

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

Ik ken verschillende mensen met een 1000 er die de dragon gebruiken zonder problemen.

 

Ik heb zelf de HSS 850 ci en ben heel blij over de combinatie, werkt zonder problemen, wordt niet warm, geen freezes of zo. En ik heb er een orginele Premiere kaart in, ook zonder problemen (vanaf Predator 3.05).

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hoi,

Ik ken verschillende mensen met een 1000 er die de dragon gebruiken zonder problemen.

Ik heb zelf de HSS 850 ci en ben heel blij over de combinatie, werkt zonder problemen, wordt niet warm, geen freezes of zo. En ik heb er een orginele Premiere kaart in, ook zonder problemen (vanaf Predator 3.05).

mvg


Hoi, en kan er ook een originele seca2 kaart in de Dragon CAM?

Gr. Pch.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
hoi, ik heb geprobeerd met de 1.07 versie en dragoncam {predator 3.07].
hij initialiseert de cam, als ik in menu kijk zie ik predator 3.07 staan, maar als ik een zender omzet staat er niks meer in het menu


En het werkt dus niet! Ik bedoel, je hebt geen beeld/alle zenders open???

Gr. Pch
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de 1.04 originele firm eropgezet, heb beeld op de fta zenders.

als ik dan de dragon cam erin zet zegt hij cam initialisering, dan begint het beeld te blokken en na een half minuutje valt het helemaal weg op de fta zenders. ik heb het in poort 1 en poort 2 geprobeerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog een paar pogingen gewaagd,eerst heb ik de zenderlijst wat verkort tot 135 zenders. Toen heb ik de 108ce4hss 1000ir eropgezet, de cam erin gedaan hij initialiseert de cam en valt na wat blokken helemaal weg maar komt na een halve minuut weer terug maar valt weer weg dit blijft zo bezig[had wel af en toe beeld op taquila].

toen heb ik de HSS1000P_107 geprobeert, deze begint ook te blokken en valt na een halve minuut helemaal weg en komt niet terug.

toen de laatste poging de HSS1000 105 , deze zegt cam initialiseren en valt daarna gelijk helemaal weg.

het viel me wel op dat in alle drie de versies mijn funcard nog werkte op alle nerlandse zenders.

ik zie op het forum niet veel die de dragon cam echt goed aan het werken hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, en al die tijd heb je de CAM wel in het bovenste slot zitten? Onderste werkt nl. niet (goed).

Welke Dragon CAM heb je trouwens, de 3.02/4.01/4.1? En je laadt hem met een loaderkaart/Fun7 en niet met de Dragon CAM PCloader?

Ik koop pas als ik een mede-forumlid met een Hyundai 1000ir heb gevonden die de Dragon CAM wel werkend heeft, anders vind ik het een te groot risico....

 

Gr. Pch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de vraag is nu, wanneer werkt het wel....

Misschien wel met andere/oudere Predator (304)?

Misschien wel met andere/oudere Dragon CAM (3.00/3.02)?

Alle originele firmwares heb je ook al geprobeerd,dus daar kan het niet aan liggen!

Aantal zenders heb je ook al teruggebracht,dus daar kan het ook niet aan liggen!

Er zit niet toevallig tegelijktijd een smartcard in de interne reader?

Ik zou het verder ook niet weten....

 

Gr. Pch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben er inmiddels achter dat degenen die een Dragon CAM werkend hebben in een Hyundai 1000ir niet de nieuwste versie (4.01/4.1) gebruiken, maar de Dragon CAM 3.02, deze schijnt goed te werken! Heeft iets met het grotere geheugen van de 4.01/4.1 te maken waar een Hyundai 1000ir waarschijnlijk niet tegen kan....

 

Gr. Pch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...