cor11 Geplaatst: 17 maart 2005 Geplaatst: 17 maart 2005 waarom wil dit niet lukken ik moet de camx nog wel eens vervangen nu probeer ik dat via dcc en dan ftp en probeer hem over te schrijfen ik krijg de melding of ik hem wil overschrijfen en klik ja aan maar vervolgens blijft de oude camx er nog in staan ook de camx verwijderen lukt niet geef wel de melding dat hij hem verwijderd maar hij staat er nog steeds ook via explorer en ip adres lukt dit maar niet wie weet de oplossing groeten cor
Ome Merde Geplaatst: 17 maart 2005 Geplaatst: 17 maart 2005 verwissel je eerst wel van emu ? dus dat camx niet actief is als emu op je dreambox .... merDe deze ruimte is te huur
cor11 Geplaatst: 18 maart 2005 Auteur Geplaatst: 18 maart 2005 hoi merde ja ik zet hem eerst op een andere emu snap er niks van zijn er niet meer met dit probleem ?? groeten cor maar Citaat: verwissel je eerst wel van emu ? dus dat camx niet actief is als emu op je dreambox .... merDe
view Geplaatst: 18 maart 2005 Geplaatst: 18 maart 2005 Hallo, probeer eens via telnet. cd var/bin (enter) Kijk met het commando ps of camx nog aktief is. Als het zo is typ dan: var/bin>killall -9 camx(enter) var/bin>rm camx -r(enter) Controleer even met het commando ls of camx er nog instaat. Nu kun je met FTP camx er opnieuw inzetten. Succes,
cor11 Geplaatst: 18 maart 2005 Auteur Geplaatst: 18 maart 2005 tsja camx not found dus niet actief staat er wel in ? dus maar via addon manager verwijderd dat lukt ook gewoon maar dan het terug plaatsen via ftd doet hij braaf maar als ik kijk bij de blauwe knop softcams staat hij er dus niet in ?? moet toch niet zo moeilijk zijn om er gewoon een cam bij te plaatsen ? groeten cor Citaat: Hallo, probeer eens via telnet. cd var/bin (enter) Kijk met het commando ps of camx nog aktief is. Als het zo is typ dan: var/bin>killall -9 camx(enter) var/bin>rm camx -r(enter) Controleer even met het commando ls of camx er nog instaat. Nu kun je met FTP camx er opnieuw inzetten. Succes,
view Geplaatst: 19 maart 2005 Geplaatst: 19 maart 2005 Hallo, ik weet zo snel niet welke image je hebt maar hernoem camx in camd.camx Dit was bij Ronald en PLi namelijk nodig anders werdt hij niet in het menu herkend. En dan ook de rechten op 755 zetten he! Succes,
cor11 Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Geplaatst: 19 maart 2005 ga ik ook proberen ik gebruik de laatste hydra groeten cor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen