Ga naar inhoud

markering in film tijdens kijken vanaf HDD

Gast

Aanbevolen berichten

als ik een opgenomen film kijk op de DM wil ik nog wel eens tussendoor even stoppen of de volgende dag verder kijken, is het dan ook mogelijk om daar ergens een markering te maken waar ik gestopt ben ?? nu moet ik als ik stop op de helft zoeken zoeken tot ik weer ben waar ik was gebleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is alleen jammer dat je geen markeringen kan maken als je de film nog aan het opnemen bent. Soms zit je een programma te kijken en denk je dat is interessant, staks nog even terug kijken. En dan mag je weer de hele file door spitten om te kijken waar het ook al weer was. ALs je dan ook even een merker kon maken, zou wel makkelijk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ok thnx ga het straks gelijk even proberen,
deze blijven ook staan naar het uitschakelen van de DM ??

Ja, ze komen in een apart ".indexmarks" filetje (is dat een woord?) terecht. Wat ook cool is is dat je de merkjes ziet staan in het "balkje" dat aangeeft hoe ver je bent op de OSD (in elk geval bij de Neutrino skin).

/Ben
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was hier ook even puzzelen, je ziet namelijk geen vermelding van de markering, maar ik heb het op de volgende manier getest: film van HDD gestart, na een poosje shift en dan de groene toets, film doorgespoeld (15 min), op shift en op rood en de film start opnieuw vanaf het markeringspunt. Super gewoon !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen