Ga naar inhoud


rA op Display van H5400


Calypso

Aanbevolen berichten

Bij mijn humax 54oo ging plotseling tijdens het zappen het beeld zwart-wit knipperen (genereen?)

Na enige tijd proberen door spanning aan en uit te zetten kreeg ik op het diplay te zien: --.--rA

Hierop heb ik de antennekabel los gemaakt en weer opnieuw gestart.De huma startte hierna weer op.

Om nu nieuw settings erin te zetten moet ik steeds de antenne los maken. Het lijkt mij een relais of spanning probleem. Heeft iemand dat al eerder meegemaakt of kan iemand zeggen welk probleem dat is?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je hem helemaal niet meer aan het draaien krijgt, zou ik de firmware er opnieuw inzetten.

Als je geluk hebt ligt het daaraan.

Of wat ook kan zijn is dat je LNB net iets te veel stroom verbruikt en daardoor de voeding in de knieen gaat.

Ik had al eens een keer zo´n geval bij een kennis.

De Hummer starte wel weer vanzelf na enige tijd hikken. Tot de dag van vandaag heeft hij dat probleem, maar kan er mee leven.<p>Fred wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ibby,

Eerder werkte hij met de settings erin zetten prima met de lnb eraan gekoppeld. Dat was 2 jaar lang zo. Nu moet ik inderdaad de lnb los koppellen. Het vreemde is dat de humax na afsluiten van het lichtnet helemaal niet meer wil opkomen.

Aan en uit zetten met de 220 schakelaar geeft geen succes.

Op een gegeven moment was me het allemaal te veel en heb ik een oude metode van tv repareren toegepast. Dat is een tik op het apparaat geven!

En zie daar, de loader liet zich zien en starte normaal door. Dus een slecht contact ergens. Het lijkt ook op een relais probleem. Als ik tijd krijg ga ik de humax van binnen bekijken. Ik heb nog een dbox met gepatchte cam en een Pace 500 die daarop wacht!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...