Ga naar inhoud

Echostar ad3000IP met monoblok lnb (help)

Pivadebo

Aanbevolen berichten

Ik wil een monoblok LNB digially MB-21 op de echostar 3000 aansluiten voor ontvangst van astra en hotbird. Hoe moet ik de echostar 3000 instellen. Kom er met de menu's niet uit en heb helaas geen gebruiksaanwijzing meer. Wie kan mij adviseren?

Ik werk met: Dreambox 8000, Maxplus 2100S+ of DVB/Dream DVB met TBS 6921 kaart, Prof Revolution S2 8000 en 88cm Triax schotel met een quad 0.3 Invacom LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, druk op menu dan 6, dan 4.

Kijk dan bij 1 of het type lnb wat jij hebt voorkomt in de lijst 1 tot 8 en druk op ok (pijltjestoetsen gebruiken)

staat die er niet bij kun je wederom met de pijltjestoetsen de instellingen veranderen (pijltje naar beneden en wat orange word kun je dan veranderen door er een andere waarde aan te geven) kijk van te voren even wat er op jou lnb staat en neem dit dan over in het menu.

Succes......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt voor je reactie, maar moet ik ook niet iets op de echostar instellen voor de discecq switch die in het monoblok zit?

Piet

Ik werk met: Dreambox 8000, Maxplus 2100S+ of DVB/Dream DVB met TBS 6921 kaart, Prof Revolution S2 8000 en 88cm Triax schotel met een quad 0.3 Invacom LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen