Gast Geplaatst: 24 maart 2005 Geplaatst: 24 maart 2005 Voor het bijwerken c.q. vernieuwen van mijn settingslijst gebruik ik het programma dreamboxedit, maar deze doet alleen maar de settingslijst van de image in het flashgeheugen. Weten jullie een methode om ook de image's op de usb stick van een nieuwe settingslijst te voorzien of moet ik dat met een ander programma doen ? wat is jullie ervaring hiermee ?
Gast Thijzel Geplaatst: 25 maart 2005 Geplaatst: 25 maart 2005 Citaat: Voor het bijwerken c.q. vernieuwen van mijn settingslijst gebruik ik het programma dreamboxedit, maar deze doet alleen maar de settingslijst van de image in het flashgeheugen. Weten jullie een methode om ook de image's op de usb stick van een nieuwe settingslijst te voorzien of moet ik dat met een ander programma doen ? wat is jullie ervaring hiermee ? In Dreambox edit het pad aanpassen via opties, tab blad Dreambox paden, specificeer het bestandspad op de dreambox voor de settingsbestanden. In mijn geval staat Hydra op USB stick en is het pad voor de settingslijst op de USB stick: "/var/mnt/usb/fwpro/hydra7000-phoenix-109/var/tuxbox/config/enigma". Met een FTP client en wat zoeken moet je het pad voor jouw settings op de Dreambox kunnen vinden.
Puch Geplaatst: 25 maart 2005 Geplaatst: 25 maart 2005 Voorbeeld: rel109 in flash hydra phoenix op stick. Ga als volgt te werk. Hydra phoenix is actief. Open dreambox edit klik op ftp selecteer waar je settinglijst staat. Onder opties staat het dreamboxpad voor setting op: /var/tuxbox/config/enigma/ Het pad voor de xml bestanden staat op: /var/etc/ Klik op "zend bestanden naar dreambox" daarna op " herladen settings op de dreambox" klikken of dreambox herstarten. Zo doe ik het altijd, nog nooit problemen gehad. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen