Ga naar inhoud

vastlopen dm500 bij geen signaal.

cornea

Aanbevolen berichten

mijn vader gebruikt sinds kort in de camper een dm500 met hydra500-phoenix-108_final met radegast.

als hij de schotel uitricht en de box aan heeft staan als controle loop deze vast(geen bediening).als de schotel uitgericht is even spanning erop en eraf dan is het weergoed.

ook als ik bij mij thuis aansluit en de coax losmaak loopt hij ook vast.

iemand hier een oplossing voor?

tweede probleem is als hij spanningsloos is geweest komt hij niet teug in de tv mode maar in de file mode is dit in te stellen?

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tweede propleem: als de box nog niet is vastgelopen, kies voor TV mode. Dan een reboot van de 500. Daarna komt ie automatisch in TV mode als je opnieuw opstart, ook als de spanning weg is geweest.

Het opstarten in File mode kan ook de oorzaak zijn van het eerste probleem. Probeer maar.

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Tweede propleem: als de box nog niet is vastgelopen, kies voor TV mode. Dan een reboot van de 500. Daarna komt ie automatisch in TV mode als je opnieuw opstart, ook als de spanning weg is geweest.

dit werkt niet,blijft opstarten in file mode

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen