Ga naar inhoud


Keys voor DIGITURK eutelsat 7 graden oost.


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Wie kan mij er an helpen voor de codering Viacces om de pakket open te maken.<BR>Of waar ik ieder geval de Keys kan vinden.<BR>En de vraag is zijn de kaarten voor viaccess dezelfde als Multichoice kaarten en kan ik ze dan daar ook op laden en welke programma moet ik dan gebruiken.<BR>Wie kan mij daar aan helpen.....<BR><P>------------------<BR>Op zoek naar de pakket DIGITURK op eutelsat7 graden. en allerlei nieuwe dingen !!!<BR>Het is cryptoworks en dat wil zeggen dat het viacces is.Wie kan mij daar mee helpen voor de keys.<BR>Alvast bedakt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Viacess kaarten zijn niet hetzelfde als Irdeto kaarten. Men is op dit moment bezig, vooral vanuit de Arabische wereld, met een hack voor Viacess maar die is op dit moment nog niet public voor handen. Het blijkt dat Viacess zeer grote overeenkomsten heeft met het vroegere D2Mac dus ligt het voorhanden dat het ook op een waferkaart zou moeten kunnen.....<P>Voorlopig geldt voor het viacess publiek alleen maar te zeggen dat het afwachten is totdat er iets openbaar wordt gegeven.<P>Satwatcher<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...