Gast Geplaatst: 25 maart 2005 Geplaatst: 25 maart 2005 Als iemand interesse heeft, heb ik een perl script die data bestanden voor MV aanmaakt voor BBC1-4 en CBeebies (7 dagen vooruit, omschrijvingen, film markering). Ik maak er zelf gebruik van via download van m'n website, maar zal die URL niet openbaar maken om copyright redenen. Pent
Hyunday magic Geplaatst: 25 maart 2005 Geplaatst: 25 maart 2005 Hoi Pent, Uiteraard heb ik er wel belangstelling voor. Dit is een mooie aanvulling voor Multiview. Magic The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55
Hyunday magic Geplaatst: 25 maart 2005 Geplaatst: 25 maart 2005 Dank je Pent :-) Nu zal ik me eens gaan verdiepen in het fenomeen: perl scripts Magic The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55
Rick Hunter Geplaatst: 25 maart 2005 Geplaatst: 25 maart 2005 Hoi Pentvear, Kun jij mij ook een PM sturen met het pearlscript? b.v.d. Met vriendelijke paasgroet, Rick Hunter
Gast Geplaatst: 26 maart 2005 Geplaatst: 26 maart 2005 Ben het zat PMs te beantwoorden :-) dus: http://mv.dinglisch.net/release/bbcgrab.pl Blijft daar tot zondag. By de way, ik geef geen user support bij het gebruik van deze script of perl in het algemeen! Pent
michel130 Geplaatst: 26 maart 2005 Geplaatst: 26 maart 2005 thanks , voor pm , draait goed. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
martjeB Geplaatst: 29 maart 2005 Geplaatst: 29 maart 2005 Durf het bijna niet te vragen, maar hoe krijg je dit werkend? Heb net MV herontdekt in hydra. (external epg, dus direct onder de rode knop) Heb de bbcgrab.pl file al, maar zie zo niet waar te beginnen. Heb al de volgende voorbereidingen gedaan: * Download perl.tar.gz en FTP naar dreambox naar bijf /hdd/tmp. * Download local.tar.gz en FTP naar dreambox naar bijf /hdd/tmp. * Pak uit in /hdd/opt o mkdir -p /hdd/opt o cd /hdd/opt o gzip -dc /hdd/tmp/local.tar.gz |tar xf - o gzip -dc /hdd/tmp/perl.tar.gz |tar xf - * perl bevindt zich dan in /hdd/opt/perl/bin/perl Kan de dreambox nu zowel als server als client dienen of moet ik de pl file op een website of server zetten? Gtz. Martje B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen