Ga naar inhoud

knippen en plakken ( topfield 4000 )

Gast

Aanbevolen berichten

Ik las in een advertentie (apparaat alweer vergeten) dat je met de PVR kunt knippen en plakken. Is dit nu ook mogelijk met de topfield 4000. Stel dat je meerdere verschillende videoclips apart wilt opnemen en dan als GEHEEL wilt afspelen, dus achter elkaar zonder telkens het opname menu in te moeten en te selecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt van 1 lange opname stukken film er tussen uit knippen.

Wil je echt verschillende films bewerken bewerken dan kun je dat beter op je pc doen door de bestanden over te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

overigens gaat dat knippen nogal "ruw ",het is mij in elk geval nog niet gelukt een mooie knip te maken.....en ik heb toch redelijk wat ervaring met knippen en plakken..wel van audio..maar dat maakt niet veel uit,het principe blijft het zelfde.wanneer je trouwens "knipt "in gecodeerde opnames krijg je heeeel fijne "effecten ".de optie om op je pc e.e.a te klaren is verreweg de beste !

greetz Lindie

live long and prosper !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou ook een TAP kunnen gebruiken om een reeks filmpjes achter elkaar af te spelen.

Een tap om films samen te voegen is wel mogelijk maar niet praktisch - harddisk access vanuit een tap op de 4000 is om te huilen zo langzaam.

Volgens mij knipt hij op 1MB blokken (dan hoeft hij 'fysiek' niet te rommelen met die grote file, maar alleen een beetje in de file tabellen te knutselen. Vandaar dat hij zo snel kan knippen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen