Gast Geplaatst: 27 maart 2005 Geplaatst: 27 maart 2005 Ik heb ooit op bepaalde kanalen een emu "vastgezet" zodat ie op die kanalen altijd de goeie emu pakte. Nu wil ik dat voor alle kanalen en bouquetten weer verwijderen. Hoe kan ik dat het beste doen? Is er ergens een bestand dat ik kan verwijderen of leeggooien of moet ik het toch allemaal handmatig via OSD gaan doen??? ><fade
paardengek Geplaatst: 27 maart 2005 Geplaatst: 27 maart 2005 Xfade, Misschien handig om je image even te vermelden ?En zit deze image in de flash of op de usb of hdd. Met vriendelijke groeten, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast Geplaatst: 27 maart 2005 Geplaatst: 27 maart 2005 Rudream 109 van 10 maart. Verder gewoon vrij standaard config. /var staat echter wel op usbstick. ><fade
Henksat Geplaatst: 27 maart 2005 Geplaatst: 27 maart 2005 In de Rudream weet ik het niet, in de Hydra staat dat in de smartcam.config. Dus als de Rudream ook zoiets heeft moet je denk ik daar zoeken. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast Geplaatst: 27 maart 2005 Geplaatst: 27 maart 2005 IK heb het zelf inmiddels gevonden. Het stond in /var/tmp/emudef.conf ><fade
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen