Gast Geplaatst: 27 maart 2005 Geplaatst: 27 maart 2005 krijg de foutmelding bEI en ik heb geen idee,misschien staat het in een handleiding alvast mijn dank w_vries@wanadoo.nl
Gast Geplaatst: 27 maart 2005 Geplaatst: 27 maart 2005 Citaat: krijg de foutmelding bEI en ik heb geen idee,misschien staat het in een handleiding alvast mijn dankw_vries@wanadoo.nl Het komt voor dat je geen beeld hebt via je SCART-aansluiting, na het laden van een emu-firmware. Dit gebeurt vooral als je voor de eerste keer een emu-firmware laadt. De oplossing is om een Fabrieksreset uit te voeren. Ja, je bent je kanalenlijst dan Kwijt. Dus eerst een .kdf kanalenlijst saven, voordat je een emu-firmware laadt. Je hebt dus geen beeld op je SCART. Mijn ervaring was dat ik wel beeld had op mn antenne uitgang van de receiver. Dus dat kun je proberen. En dan in het menu zoeken naar de fabrieksreset. Uitvoeren, en dan zul je beeld moeten hebben op je SCART. Je kan ook gewoon even blind typen met je remote: In het display van je receiver staat EAIn. Dit is het Easy Instalation menu van de nieuwe firmware. Dus niet een foutmelding of zo. Je typt nu het volgende met je remote: Druk op exit, totdat er een P01 of NOCH in het display staat. Dan de volgende procedure: menu pijl naar boven 3 keer OK 0000 (pin code) pijl naar boven 2 keer. OK 0000 (pin code) boven 1 keer. OK en nog eens OK. Dan moet die het weer doen. Nu moet er als het goed is weer beeld zijn op je SCART.
GNcontrol Geplaatst: 28 maart 2005 Geplaatst: 28 maart 2005 Euro, Volgens mij praat je over een KAON machine, bovenstaande vraag betreft een Grundig ontvanger van het eerste uur ! Zover mij bekend zijn hier geen alternatieve firmwares voor geschreven. Groet, GNcontrol
Gast Geplaatst: 28 maart 2005 Geplaatst: 28 maart 2005 ik moet ook wat duidelijker zijn ,met mijn probleem als ik de ontvanger aan zet start deze wel op met DL knipperend hierna de melding bEI op het display het gele lampje brandt,en de rode knippert er zit al de nieuwste firmware op n.l versie 0.4 ik heb inderdaad geen beeld,ook niet via de antenne uitgang jullie bedankt voor het reageren ik blijf hopen op het verlossende antwoord en ik blijf zoeken n.b. ik heb grundig gebeld,deze error-melding houdt in ,dat de prossesor kapot is ,(onderwerp kan gesloten worden) bedankt... groet ermelo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen