Gast Geplaatst: 28 maart 2005 Geplaatst: 28 maart 2005 Ik heb geprobeerd penta1.20 op mijn xtreme te plaatsen. Ik maak gebruik van de cas2 (met de add-on) en cas studio 5.1. Heb de eerste keer wel de domme fout gemaakt door niet aleen startadres 10000 in te vullen maar heb bij end adresse ffffff ingevuld. De CAS2 stond heel lang te schrijven voor ik hem gestopt heb. Het lukt nu wel om de file goed te schrijven, maar de xtreme geeft geen enkel beeld meer, ook niet van vrije kananel. Wat te doen? Heb ik de xtreme gesloopt door een te hoog end-adres? Inmiddels geprobeerd de xilinx opnieuw te proggen. Ook dit gaf geen resultaat.
Gast Geplaatst: 28 maart 2005 Geplaatst: 28 maart 2005 nu moet je de xilinx en dreamload opnieuw proggen met cas en het beroemde kabeltje naar het mainboard.
rudolfdebeer Geplaatst: 29 maart 2005 Geplaatst: 29 maart 2005 Penta 1.20 had je zonder problemen met een magic loadertje kunnen doen. Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen