Ga naar inhoud

5500 PVR embedded conax cam

Gast Mmmm

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een dag of 5 mijn 5000CI ingeruild voor een 5500PVR en ik moet zeggen TOP!! nu zit er een embedded conax module in. Ik heb een titanium card geprogrammeerd met conax sw (tmb), mijn dragon cam herkent deze ook als zodanig, maar het vakje conax ca module blijft grijs in het menu van de Topfield...doe ik iets fout??

Met dank,

mmmmm

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste files doen het niet omdat de versie van de conaxcam 3 is ipv. 4. Zo heel af en toe vind je er 1 die het wel doet! Zoeken naar een goede flash. Conaxbased emulatoren als TMB doen het ook niet omdat die gebaseerd zijn op conax versie 4 zijn.

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

TMB werkt wel op TF5500prv, je kunt met progje TMB editor een aantal instellingen veranderen o.a. de ATR van de kaart, en een CAS selecteren.

Ik gebruik standaard ATR en selectereer conax in CAS.

Wel heel belangrijk is de juiste OS op titaniumcard, deze staat bij mij op 1.03.

Gewoon een beetje experimenten met de editor en controleer met welke instellingen je CONAX embedded in het menu geactiveerd wordt.

Ten slotte, het werkt wel traag, dus als je van zappen houdt is het geen optie

succes

-------------------------

m.v.g. Roy

-------------------------

Topfield TF7700HSCI, TF5500PVR; TF3000CIPRO; 99cm Funke schotel met stab HH100; 80 cm schotel; Mastera III en veel overbodige cams en cards

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
TMB werkt wel op TF5500prv, je kunt met progje TMB editor een aantal instellingen veranderen o.a. de ATR van de kaart, en een CAS selecteren.
Ik gebruik standaard ATR en selectereer conax in CAS.
Wel heel belangrijk is de juiste OS op titaniumcard, deze staat bij mij op 1.03.

Gewoon een beetje experimenten met de editor en controleer met welke instellingen je CONAX embedded in het menu geactiveerd wordt.

Ten slotte, het werkt wel traag, dus als je van zappen houdt is het geen optie

succes

Nou goed om te horen dat het wel kan. Ik ben een half jaar geleden intensief bezig geweest (met hulp van diverse medesatters) en heb alle bekende ATR's en beide OS'sen geprobeerd maar zonder resultaat. Volgens de kenners kon het toen ook niet op basis van conax3. Misschien dat het door de nieuwere versie van TMB of van de topfield firmware komt?

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen