Ga naar inhoud


DM 7020 en kaartlezers


humaxxx

Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik heb een dreambox 7020. Ii heb er hydra 1.09 opgezet met behulp van een CF kaart. Vervolgens heb ik een aantal softcams downgeload camx, newcamd, scam 2.5 radegast final. Maar ik krijg het maar niet voor elkaar om de orginele seca2 kaart aan de gang te krijgen. Misschien doe ik iets fout ik heb de 7020 maar net!! Met welke softcam moet de orginele kaart werken en met welke (eventuele) instellingen.

 

Verder heb ik ook gepropeerd om een andere skin (carbon) te laden. maar als ik de dreambox opnieuw opstart na het downloaden van de nieuwe skin dan blijft het menu hetzelfde qua uiterlijk. Moet je soms na het downloaden van de skin hem eerst instellen of hoe werkt dat

 

Alvast bedankt

 

Freek

2x Dreambox 8000 openpli 7.2
19 & 23 east

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik snap er niks mij kaart is geactiveerd want in mijn aston module doet die het wel!!!!!!!!!!!!!! maar als ik het kaart (met de chip naar beneden) in mijn kaartlezer steek dan doet hij op newcamd en camx helemaal niks. M

 

oet je niks instellen dan........ bij die softcams m.a.w. moet het in 1 keer werken nadat ik de softcams heb gedownload!!!

2x Dreambox 8000 openpli 7.2
19 & 23 east

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...