Gast Geplaatst: 5 april 2005 Geplaatst: 5 april 2005 Heeft iemand ervaring met de combinatie PVR5020 en Matrix Revolution. Ik ben benieuwd of dit goed gaat.
Gast Geplaatst: 6 april 2005 Geplaatst: 6 april 2005 Citaat: Heeft iemand ervaring met de combinatie PVR5020 en Matrix Revolution. Ik ben benieuwd of dit goed gaat. Ik gebruik hem met een standaard Canal Digitaal card. Geen probleem, hij werkt prima!
Gast Geplaatst: 6 april 2005 Geplaatst: 6 april 2005 Hoi, Werkt met alle SW die er beschikbaar voor is, ook in combinatie met andere CI's. MR in onderste slot.
Gast Geplaatst: 6 april 2005 Geplaatst: 6 april 2005 Nee deBeek, of eigenlijk toch wel. Ik kwam niemand tegen die deze combi gebruikte en ik las het artikel in de Ho**er. Daar stond dat de MediaGu*rd module helemaal niets deed en de M*trix wel. Dus, heb ik de hele zwik maar even besteld gisteren en hoorde net dat het al binnen is van mijn vrouw. Dus vanavond, wat duurt de tijd lang, PVR5020 met Matrix en Aston 2.02 cam. Dit even besloten omdat ik wel beeld wilde hebben.
DeBeek Geplaatst: 6 april 2005 Geplaatst: 6 april 2005 Aha Was dus toch een beetje haast !! geeft niks heb ik ook gehad met deze pracht ontvanger.. En wachten duurt nu eenmaal veel te lang in zo'n geval. Heb zelf een Orginele Mediagard met C+ kaart erin werkt prima, ook een matrix revolution eerst met de C+ kaart werkte ook prima, nu zit MRV 2.22 erop voor D+ & S*Y werkt ook goed.
pierre.27 Geplaatst: 17 april 2005 Geplaatst: 17 april 2005 Sat-scan, ik heb je antwoord gelezen over de MR, terwijl je extra er bij zet in het ONDERSTE slot!!! Werkt hij dan niet in het bovenste slot??? mvg Pierre
Gast Geplaatst: 17 april 2005 Geplaatst: 17 april 2005 Hoi, Het werkt ook in de bovenste maar zappen op NL pakket gaat dan langzamer... ontvanger kijkt eerst CI-1 en dan CI-2 ... Bovenste Aston 1.07 met seca2 kaart Onderste MR 222 laatste update Suc7
pierre.27 Geplaatst: 19 april 2005 Geplaatst: 19 april 2005 bedankt voor de uitleg, gooi hem gelijk in het onderste slot !! gr Pierre
DeBeek Geplaatst: 19 april 2005 Geplaatst: 19 april 2005 Klopt helemaal. Bij mij zit in 1 de orginele C+ Cam ( HAD HEM NOG LIGGEN)+ C+Kaart, in 2 De matrix Rev Mrv 2.22
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen