Ga naar inhoud


UPC lanceert 20Mbps 'Chello Extreme'


Sultan

Aanbevolen berichten

Per 1 mei komt UPC met een nieuw internetproduct genaamd chello extreme. Dit abonnement zal een maximale download snelheid van maarliefst 20 Mbit/s bieden met een upload snelheid van maximaal 1 Mbit/s.

Dit supersnelle abonnement zal 79,95 euro per maand gaan kosten. Opvallend is dat deze abonnementsvorm zowel via de kabel als via adsl zal worden aangeboden door chello. Sinds enige tijd is UPC namelijk bezig om adsl aan te bieden in de regio Utrecht.

Verder zal het huidige chello plus abonnement dat nu 79,95 kost, met 10 euro worden verlaagd.

 

 

 

chello snelheid datalimiet prijs

____________________________________________________________________

Starter 256 Kbps / 64 Kbps 512 MB € 14,95

Easy 512 Kbps / 128 Kbps 1 GB € 22,95

Light 2048 Kbps / 512 Kbps Onbeperkt € 32,95

Classic 4 Mbps / 1 Mbps Onbeperkt € 49,95

Plus 8 Mbps / 1 Mbps Onbeperkt > € 69,95 <

Extreme 20 Mbps / 1 Mbps Onbeperkt > € 79,95 <

 

 

bron: www.nu.nl

 

 

groeten,

sultan

Maak van je hobby je werk, dan hoef je nooit meer te werken

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Opvallend is dat deze abonnementsvorm zowel via de kabel als via adsl zal worden aangeboden

 

Dat kan ik mij niet voorstellen. Bij mijn weten is het huidige ADSL qua concept beperkt tot 8Mb/sec download en 1Mb/sec upload. Nieuwere vormen van ADSL zouden wel sneller zijn, maar ik weet niet of die al in productie zijn.

 

Het wachten is wat mij betreft op ethernet over de kabel, waar @home mee experimenteert. Naar ik begrepen heb is dat niets anders als Wifi over de kabel, dus dan krijgen we 11, 50 of 100 Mb/sec, en dan symetrisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Opvallend is dat deze abonnementsvorm zowel via de kabel als via adsl zal worden aangeboden


Dat kan ik mij niet voorstellen. Bij mijn weten is het huidige ADSL qua concept beperkt tot 8Mb/sec download en 1Mb/sec upload. Nieuwere vormen van ADSL zouden wel sneller zijn, maar ik weet niet of die al in productie zijn.

Het wachten is wat mij betreft op ethernet over de kabel, waar @home mee experimenteert. Naar ik begrepen heb is dat niets anders als Wifi over de kabel, dus dan krijgen we 11, 50 of 100 Mb/sec, en dan symetrisch.


Het wordt niet voor niets alleen in Utrecht aangeboden. Hier zijn een aantal centrales aangepast voor ADSL2(+), waarmee snelheden boven de 20mbit mogelijk zijn.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alsof er ook maar iemand vrijwillig voor UPC kiest, als je keuze uit meerdere providers hebt.

 

Trouwens, Casema, de kabel provider in de provincie Utrecht, biedt sinds kort 10MB kabel internet aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...