redneck eyeball Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Geplaatst: 8 april 2005 Die bleb.org is inderdaad de goede oplossing De vraag is alleen hoe je de config van mv moet aanpassen om hem te gebruiken, want daar heb ik echt geen kaas van gegeten. Als we nu nog zoiets zouden kunnen vinden voor de sky kanalen dan is het helemaal feest. CU Red
Gast Geplaatst: 9 april 2005 Geplaatst: 9 april 2005 Citaat: Maar als een maatje van mij een linux systeem met webserver heeft, kan hij het script erop zetten en alleen mijn ip adres toegang geven? Of ik open een gratis website, zet daar de perl op.... Beide zijn mogelijk. Ik gebruik de eerste. De tweede is mooi voor andere gebruikers, maar illegaal. Citaat: Stel dat ik het script op een website heb, hoe krijg ik mv dan zover, deze gegevens op te halen? Ik moet in de inputs.txt file een regel toevoegen die lijkt op?: MyXMLTV source x l u f 0 myxmltv 4 tv .xmltv - Ik gebruik: Dinglisch(UK) e l r -10800 dinglisch-uk 7 tv- .dat url-to-data bbcgrab.pl maakt EPGUI formaat aan, wat kleiner en dus sneller is dan XMLTV. Die -10800 moet je aanpassen, MV doet het nog niet goed bij DST :-( Pent
martjeB Geplaatst: 21 april 2005 Geplaatst: 21 april 2005 Toch maar even voor de illegale versie gekozen. Als ik geen verwijzingen maak, vindt toch niemand deze gratis website? (Deze site zou CGI of perl ondersteunen) Op deze website heb ik in de directory cgi-bin de bbcgrab file geplaatst. Vervolgens heb de inputs.txt file aangevuld met: Dinglisch(UK) e l r -10800 dinglisch-uk 7 tv- .dat http://web.site/cgi-bin/bbcgrab.pl Vervolgens in MV config als extra input Dinglisch(UK) gekozen. Dan hoopvol op de TV toets drukken voor update van epg info, maar bij de BBC alleen now/next. Niets extra dus. Moet ik de bbcgrab.pl file ook nog aanpassen, bijv: my $OUTPUT_DIR = "/var/www/htdocs/lee/dream/mv/data/b"; En moet ik op de website meer plaatsen dan alleen de pl file? Gtz. Martje B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen