jepe Geplaatst: 8 april 2005 Geplaatst: 8 april 2005 Bestaat er ook een tap dat je met een druk op de knop schakelt tussen rgb out en s-vhs out? Want als de rgb out aanstaat werkt de s-vhs niet, en omgekeerd. Ik heb eigenlijk te weinig uitgangen. Nl 1 naar tv , 1 naar dvd recorder en dan een naar video zender, maar dan heb ik geen aparte uitgang naar de beamer. daaarom zou zo'n tap handig zijn. 1 druk en svhs uitgang werkt. Ik dacht ooit een tap hiervoor te hebben gezien maar misschien vergis ik mij.
Gast Geplaatst: 11 april 2005 Geplaatst: 11 april 2005 Waarom met de 'mindere' S-video uitgang? Je kunt ook je RGB (scartkabel in splitterblok) blijven gebruiken toch?
jepe Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Geplaatst: 11 april 2005 Mijn ervaring met een splitterblok dat het beeld echt een stuk minder wordt. Echt minder helder.
Gast Geplaatst: 12 april 2005 Geplaatst: 12 april 2005 Raar, dat is met een switch met volle bepinning dus?
jepe Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Geplaatst: 12 april 2005 Ik heb een andere oplossing gevonden. Je kunt viir de svhs uitgang een adaptor kopen die van svhs tulp maakt. Zo'n verloop stekkertje kost iets van 4 euro en werkt perfect.
Gast Geplaatst: 13 april 2005 Geplaatst: 13 april 2005 Eén tulp voor beeld? Dan wordt het dus composiet ipv s-video.
jepe Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Geplaatst: 13 april 2005 Klopt het wordt omgezet. Best handig voor mensen die nog een extra videouitgang willen gebruiken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen