Ga naar inhoud

[DBOX-II] video/mp3 afspelen met rudbox2/enigma image

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe kan ik video- en mp3 bestanden afspelen in een rudbox2/enigma image?

Movieplayer zit niet standaard in de image.

Geplaatst:

MP3 speel ik (hetzelfde image heb ik ook) door te kiezen voor file mod. Daarna naar de folder die ge-mount is op de PC.

Druk in **.mp3 en gaan met de banaan.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:
Citaat:
MP3 speel ik (hetzelfde image heb ik ook) door te kiezen voor file mod. Daarna naar de folder die ge-mount is op de PC.
Druk in **.mp3 en gaan met de banaan.

Ik heb een share gemount kan deze echter niet benaderen. Met tuxcommander kom ik er niet in. Ook via file-mode kom ik niet in de dir /mnt. Wat doe ik fout?
Mounten gaat wel goed volgens tv-scherm.
Als ik tijdelijk een mp3-bestand copieer naar de /var/tmp dir zie ik dit bestand ook niet terug in de file-modus. Graag wat hulp.
Geplaatst:

Hetzelfde probleem heb ik. Ik heb de NFS:SFU handleiding van dit board afgeplukt, omdat ik dacht dat de OMNI NFS niet werkte. Beide bleken wel netjes een share te exporteren en op de DBOX werd het wel netjes gemount. Maar nog steeds geen mp3's of mpg bestanden te zien.

Ik maak gebruik van een Nokia DBOX2. Heb SFU geinstalleerd volgens handleiding. Netjes een map geshared via NFS en in die map een map aangemaakt. Daar mp3 bestanden in gezet. Zowel met tuxcommander als met filebrowser via instellingen kom ik de mount niet meer tegen in /mnt (waar ik de mount heb weg geschreven op de dbox2).

Wie heeft hier een antwoord op?

Geplaatst:

Ik gebruik enigma met rubox mod. Loopt heel goed, krijg een duidelijk ok als ik op mount druk.

Gebruik als lokale folder /hdd

Geplaatst:
Citaat:
Ik gebruik enigma met rubox mod. Loopt heel goed, krijg een duidelijk ok als ik op mount druk.
Gebruik als lokale folder /hdd

Het mounten gaat wel goed, maar ik kan deze mount nergens terug vinden. Als ik 'm naar /mnt of /hdd mount, dan zou ik daar mijn bestanden terug moeten vinden die ik op m'n hd heb staan. Kan iemand me vertellen hoe ik de gemounte dir dan terug vind?

Het gaat om een RuDREAM/ruDbox2 enigma image op een Nokia Dbox2 systeem. Ik ben benieuwd of meerdere het probleem hebben.
Geplaatst:

Je moet als je in Enigma mount wel DUIDELIJK een bericht (popop) venster krijgen met mount OK!

Dus lokale dir maken zoals hdd, soms door onbekende reden krijg ik niets met mnt.

Je kan trowens ook een folder op de dbox2 aanmaken met b.v.b. HD

Suc6

Geplaatst:

Voor het mounten van een NFS share op een W3k-server gebruik ik momenteel het progje nfsAxe. Lekker simpel en werkt perfect.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen