Ga naar inhoud


CI slot info gevraagd.


Duikertje

Aanbevolen berichten

Heb een Topfield tf5000ci en wil het 2e cam slot gaan benutten, maar heb geen idee wat de beste cam is voor deze tuner.

 

In het eerste slotje zit gewoon een originele canaldigitaal cam met een originele kaart.

 

Ben in diverse forums op zoek gegaan maar kan door de bomen het bos niet meer zien.

 

Mijn vraag is wie kan mij advies geven wat ik daar het beste voor cam in kan doen met eventueel wat voor kaart.

 

Mijn schotel pakt de Astra + Hotbird.

 

Alvast bedankt,

Duikertje.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb nog even in de Database zitten snuffelen bij de rubriek X-cam, maar daar praten ze over een laptop om hem te updaten, maar die heb ik niet,en m'n pc staat op zolder.

Is het ook mogelijk dat de X-cam word geupdate via een pc zonder dat de Sat ontvanger is aangesloten op de Tv\Schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijwel alle cams update je met een laptop of een pc - loader combi.

 

Je kan vrijwel elke cam, dus ook de de xcam (orion) ook met funkaarten updaten, maar ik was hier nooit kapot van.

je kan er eventueel een cas erbij kopen, en er zijn PCMCIA dingen die je aan je pc kan knuppen. Of je neemt een dragon cam, die heeft een aparte kaart om te uppen.

 

Je hebt dus wel een Mastera achtige programmer nodig.

Todays dummy is tomorrows expert!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan voor de pc een "pci pcmcia kaart" kopen, dit is de enigste optie buiten de laptop om, om zonder ontvanger de xcam te proggen.

 

De cas 2 werkt met een xcam alleen in de ontvanger.

VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...