Ga naar inhoud

De timer met EPGUI 2.0 instellen !!

ilya

Aanbevolen berichten

IK maak gebruik van Davinci tetra met epgui.Als ik mbv EPGUI /timer de op te nemen films wilt instellen , kan hij de zenders niet vinden?Dus, wat gaat er mis ?Ik krijg wel een een hele mooie lijst van de channels en de uitgebreide programma's , per kanaal.Super.Maar..... nadat je deze gekozen heeft ,lukt het niet de gegevens , begin tijd ,etc erin te ploffen.Het channel is dan onbekend?

IL

7080 Dreambox 2 Tb, 920 UHD Dreambox .

Formuler 4

Schotel Hirschmann 90 cm 4/1 switch

Schotel Triax 100 cm ! t90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn idd een paar zender die je onderaan je epgui.conf moet plaatsen

IK heb er:

Cult=cult

Raisat CineWorl=Raisat CineWorld

Raisat Gambero=Raisat Gambero R

Discovery Civil=Discovery Civil.

Discovery Trave=Discovery Travel

Fox Kids +=Fox Kids +1

CANAL+ Blauw=C+ Blauw

CANAL+ Rood=C+ Rood

CANAL+ Geel=C+ Geel

RTL 4=RTL4

RTL 5=RTL5

SBS 6=SBS6

NET 5=NET5

National Geographic=NGC

Cartoon / Tcm=Cartoon/TCM

Nederland 1=NED1

Nederland 2=NED2

Nederland 3=NED3

viewOrder=0123

Type hier je bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt doosje, hier was ik ook mee aan het stoeien, lijst aangevult en werkt prima.

Is het ook nog mogelijk dat deze epg in de lijst komt te staan, bij het 2 keer indrukken van de rode knop. Dus dat deze als default epg ingesteld staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, daarover is veel speculatie en het schijnt dat musicbob (die EPGui het laatst gecompiled heeft) dat er wel in wil/zal/gaan maken, maar zeker is dat niet.

Ik hoop het ook, dat dat erin komt .. maar ik heb tot op heden nog niet een manier gevonden.

Type hier je bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doosje bedankt.Effe getest.Het werkt , nadat ik eerst via de plugin knop epgui heb geactiveerd.Vervolgens komt er na scan epg een lijst.Ik klik op de lijst etc en zie de zeer uitgebreide programma's.Nadat ik op een van de op te nemen programma's klik, zit ie in de timer.Heerlijk, perfect.Keurig met de juiste tijd en naam.

Nu dacht ik, ik ga dit uittesten via de buttton "timer " ( in de keuze knop menu waar ook de button o.a. vcr, radio, setup etc aanwezig is).Tijdens het instellen van de data wordt o.a. gevraagd "scan epg".Nu komt het: Hier krijg ik nog steeds d ede melding "epg not availeble :

IL

Formuler 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thankx, ik dacht dat de image da vinci /epgui ook de timer functie naar behoren moest werken.Het is me nu duidelijk.

IL

Formuler 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen