Ga naar inhoud

[DBOX-II] zwart beeld bij zenders

skipdaflip

Aanbevolen berichten

Ik heb een frequentie search los gelaten en heb al mijn zenders gevonden. Nu heb ik alleen een probleem dat ze allemaal zwart beeld vertonen behalve bij de volgende zenders: Nederland 1,2,3, Jetix/Veronica, net5, Nickelodeon, SBS6, TMF en Yorin.

De informatie van de overige zenders valt al wel te zien. Weet iemand wat hier het probleem kan zijn? (Lijkt mij zelf een coderingsprobleem, maar met m'n rudream/rudbox2 image kan ik ze allemaal bekijken).

Ik heb de volgende image gebruikt: ruDbox2_Enigma_mod_mrvica_2x.img

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb een frequentie search los gelaten en heb al mijn zenders gevonden. Nu heb ik alleen een probleem dat ze allemaal zwart beeld vertonen behalve bij de volgende zenders: Nederland 1,2,3, Jetix/Veronica, net5, Nickelodeon, SBS6, TMF en Yorin.

De informatie van de overige zenders valt al wel te zien. Weet iemand wat hier het probleem kan zijn? (Lijkt mij zelf een coderingsprobleem, maar met m'n rudream/rudbox2 image kan ik ze allemaal bekijken).

Ik heb de volgende image gebruikt: ruDbox2_Enigma_mod_mrvica_2x.img

Ik heb het antwoord op mijn vraag al gevonden, maar daardoor kwam ik wel op een nieuw probleem. Het bleek namelijk dat ik de gbox emu moest invullen om de gecodeerde zenders te bekijken. Weet iemand of er een goede image te vinden is met een gbox emu? Of als dit er niet is, dan zou ik graag willen weten waar zo'n emu te vinden is en hoe ik die in een image aan de praat krijg.

links mogen niet doorgegeven worden, dus misschien dat dit per pm of mail kan.

Thnxz all for your help!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen