Ga naar inhoud

bevriezend beeld van opname

Beurnie1

Aanbevolen berichten

Ik heb een dreambox 5620, en ik neem over het netwerk mijn videos op op de harde schijf van mjin PC.

Wanneer ik mijn opname wil omzetten met PVAStrumento in een mpg, heb ik gemiddeld 1 maal per minuut een hele korte bevriezing van het beeld (schok).

(waarschijnlijk om beeld en geluid terug samen te zetten tijdens de omzetting).

Is dit normaal?

Heeft iedereen zo vaak een freeze?

Of kan er wat aan gedaan worden?

Thanks voor de reacties!

Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je dat bevriezen niet heb als je de file voor omzetten met PVAstrumento, dan ligt dat a PVAstrumento. heb dat programma een paar keer geprobeerd maar mijn ervaring is dat het rare dingen doet met de file en het resultaat wisselend is vwb audio of video zoals jij omschrijft. Ik gebruik nu Womble (mpeg2VCR) om TS files om te zetten naar PS files gaat foutloos. Lees dat andere ook goede ervaringen hebben met een programma als DVR studio. Misschien moet je die ander programmas eens proberen (PS Womble is geen freeware)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen