Ga naar inhoud

geluidssterkte DM500

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het 'volume' van de DM500 staat op maximum, maar zowel via Netwerk op de PC als via scart op TV / tulip naar receiver is het volume aan de lage kant bij alle ontvangen kanalen.

Als ik goed gezocht heb is er niemand die dit probleem ook had. Iemand een suggestie?

DM500 / Astra-Hotbird / Hydra [color:"black"] [/color]

Geplaatst:

heb ik ook...

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

• 1 maand later...
Geplaatst:

Weet iemand of hier een modificatie voor is?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Bij mij hetzelfde verschijnsel. Maar ja, het is via het netwerk op de pc ook zacht. Dus kan de dreambox hier niet veel aan doen, het geluid wordt redelijk zacht verstuurd. Misschien zit er nog wel ergens een audiochipje op de dreambox die dat kan versterken, maar dat zou ik niet weten.

Sommige kanalen zijn ook een stuk zachter dan andere. Ik heb ooit eens gehoord over een plugin oid waarmee je per kanaal de geluidssterkte kan aanpassen, weet iemand hoe je dat kan doen? Dan hoef ik het volume niet steeds aan te passen om iets te horen op National Geographic.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen