boes80 Geplaatst: 21 maart 2002 Delen Geplaatst: 21 maart 2002 Ik heb net een ongepatchte humax 5400 z aangeschaft. Met een ason 1.05 seca module. Ik heb een schotel met een monoblock gericht op astra en hotbird, maar hoe nu de zenders in te lezen ??. Hoe moet ik de antenne instellingen doen. Wie helpt?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xfiles69 Geplaatst: 21 maart 2002 Delen Geplaatst: 21 maart 2002 Met humbox wil het wel,gewoon dezelfde settings als de humax 5400irci. Alleen even in het menu aangeven dat je een 5400z hebt . Dit doe je met een nulmodem kabel op je compoort <small>[ 22-03-2002, 00:53: Bericht gewijzigd door: xfiles69 ]</small> Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 maart 2002 Delen Geplaatst: 22 maart 2002 Je kan om het jezelf makkelijk te maken even de zenderlijst in je humax laden met humbox. Als je dat gedaan hebt dan kijk je of je beeld hebt, heb je dit niet dan moet je de instelling van astra en hotbird omdraaien van b.v. a naar b voor astra en van b naar a voor hotbird. Dit laatste heeft te maken met hoe jij je monoblock op je schotel gericht hebt. succes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
boes80 Geplaatst: 22 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2002 Is gelukt om de zenders er in te krijgen,maar nu wil ik nog gewoon irdeto ontvangen, seca gaat goed. Maar als ik irdeto files op mijn gold zet geeft hij konstant invalid card. Gebruik ik verkeerde files of kaart??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten