Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik he dt image vandaag geinstalleerd verder heel erg mooi, maar hij wil niet draaien ten oosten van 19.2E 30W, 13E etc doen het allemaal prima, heb je settingslijst van Pet123 van 14/4 erin zitten, maar BBC vergeet het maar. Iemand enig idee?

VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)

Geplaatst:

ja klopt, je moet in het motor settings scherm de positie van 28.2 deleten, die staat er namelijk samen in met de Eurobird op 28.5

Nadien kan je ze beide terug toevoegen.

Ik geloof dat hetzelde ook geld voor Thor.

Nadien werkt het prima.

CU

Red

Geplaatst:

Ik heb 28.2 verwijderd en weer toegevoegd in het settings menu, nu geeft hij wel de melding "please wait while turning to 28.2E" maar hij komt daar nog steeds niet aan en dus ook nog steeds geen beeld.

Weet jij toevallig in welke file deze settings staan? Ik vind deze image namelijk veel mooier als RUdream, maar het moet natuurlijk wel werken

Geplaatst:

Bij mij geeft ie ook aan: motor to 28.2, dan krijg ik de melding service not found, die melding komt terwijl ie er ook nog niet kan zijn, toch loopt ie door en geeft na enkele seconden gewoon beeld. Dit ligt niet aan de DaVinci image, dit heb ik hier al langer maar wat de oorzaak is weet ik niet.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

bij mij is het nu opgelost na de suggestie van hierboven. maar nu het volgende probleem, de add-on server is offline en k wil nu graag m'n add-ons naar USB verplaatsen, kan dit ook nog via een andere manier dan het add-on menu?

Geplaatst:
Citaat:
bij mij is het nu opgelost na de suggestie van hierboven. maar nu het volgende probleem, de add-on server is offline en k wil nu graag m'n add-ons naar USB verplaatsen, kan dit ook nog via een andere manier dan het add-on menu?

Voor het verplaatsen van de var naar USB heb je toch de server niet nodig?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Raphie, hier heb ik die nukken alleen van 19,2 naar 28,2. Als ik van Hotbird naar 28.2 ga geeft ie die melding niet. Kan me er verder niet zo druk om maken, heb een dezer dagen toch de Wavefrontier T90 tegen de gevel hangen.

Member of the PLi team

• 5 weken later...
Geplaatst:

Ik had dit ook nadat ik een settingslijst had geplaatst. Als je de image kaal installeerd kan je wel zonder problemen naar de (BCC) Astra. Blijkbaar gaat er dus iets stuk op die positie.

Wavefield T90 - Vu+ Ultimo 4K / Zgemma H7S / Dreambox 920 / Edision mio 4k / Atlas HD100 / Amiko 4K Combo / DM8000 / en nog een paar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen